PT Journal AU ZEMANEK, P DOMISCHOVA, I TI TESTOVANI VEDOMOSTI V E-LEARNINGU SO Trends in education PY 2014 BP 439 EP 444 VL 7 IS 1 DE student; znalosti; e-learning; testovani; hodnoceni. AB Prispevek se zabyva testovanim vedomosti vysokoskolskych studentu prostrednictvim e-learningu, konkretne v ramci studijniho prostredi Learning Management System (LMS) Unifor. E-leanirng je nova forma vzdelavani, ktera na prelomu 20. a 21. stoleti nabyva na vyznamu a zacala se objevovat temer ve vsech profesich. V prakticke casti prispevku je nastineno testovani studentu z predmetu Biologie ditete a hygiena a to, jak z hlediska nabitych vedomosti, tak i z casoveho hlediska. Znalostni test v delce 15 otazek absolvovalo celkem 44 respondentu. Vysledky vyzkumu ukazaly, ze se prace v prostredi LMS jevi jako velmi efektivni pro podporu vyuky a jeji evaluace. ER