PT Journal AU PROVAZKOVA STOLINSKA, D Miroslav, J TI KLADY A ZAPORY STRATEGIE PARTNERSTVI MATERSKYCH A ZAKLADNICH SKOL SO Trends in education PY 2015 BP 320 EP 324 VL 8 IS 1 DI 10.5507/tvv.2015.016 DE preprimarni vzdelavani; primarni vzdelavani; vychovne vzdelavaci cinnost; povinne vzdelavani; kurikulum; vyzkumna sonda. AB Prostrednictvim clanku bychom chteli nastinit kontextualitu preprimarniho a primarniho vzdelavani se zamerenim na vyhody a nevyhody realizace vychovne vzdelavaci cinnosti na techto skolskych stupnich v ramci jedne instituce. Vnimame-li primarni vzdelavani jako pocatek povinneho vzdelavani, pak nepopiratelny vyznam preprimarniho vzdelavani muzeme spatrovat jako cilevedomou pripravu na uspesny vstup ditete do skolskeho procesu. Zamerem clanku je predstavit vizi navazneho kurikula techto dvou skolskych stupnu v konfrontaci s realnou urovni teto problematiky v praxi materskych a zakladnich skol.Reflexe reality byla zjistovana prostrednictvim analyzy nazoru stratifikovane vybraneho souboru. ER