PT Journal AU BARTOS, D TI EDUKACE PRAXI - MULTIMEDIALNI PROJEKT JAKO SPOLECNA PARTICIPACE ZAKA A UCITELE SO Trends in education PY 2019 BP 12 EP 19 VL 12 IS 1 DI 10.5507/tvv.2019.001 DE multimedia; projekt; interdisciplinarita; rovnost; participace AB V pedagogice ale i v ramci sirsi verejnosti se cim dal casteji hovori o nutne reforme skolstvi a obecne o aktivizovani vzdelavani, tak aby vice reflektovalo obraz soucasne spolecnosti a zpusobu zivota, jeho naroku, procesu, vlastnosti a vyvoje. To vse miri k aktualizovani klicovych kompetenci, forem a obsahu vyuky, jez se poji predevsim s interdisciplinaritou, komunikacnimi schopnostmi, spolupraci a prezentaci vlastnich dovednosti, vedomosti a zkusenosti. Tyto tendence se odehravaji ve svete, kde digitalni technologie a s nimi spojena multimedia jsou rozsirene natolik, ze jimi disponuje temer kazdy clovek a to casto od utleho veku. Prispevek obe zminene oblasti reflektuje, popisuje a v zaveru nabizi mozne vyuziti jejich spolecne synteze v ramci vzdelavani. ER