PT Journal AU SMERINGAIOVA, A TI ROLE UCITELE V PROJEKTOVEM VYUCOVANI SO Trends in education PY 2019 BP 38 EP 45 VL 12 IS 2 DI 10.5507/tvv.2019.012 DE projektova metoda; kooperativni vyucovani; role ucitele AB V clanku je uvedeno zhodnoceni procesu pripravy, realizace a dosazenych vysledku aplikace projektoveho vyucovani ve vyuce predmetu "Analyza provoznich parametru technologickych zarizeni". Obsahove je predmet zameren na urceni technickeho stavu stroju metodami nedestruktivni diagnostiky. V edukacnim procesu bylo vyuzito kombinace ruznych vyucovacich metod, technik a forem prace. Prubeh vyucovani a dosazene vysledky byly hodnoceny z pohledu ucitele. Analyzovana byla uloha ucitele, jako zadavatele ukolu a koordinatora procesu reseni projektu. Porovnane byly studijni vysledky studentu dosazenych v danem predmetu pri vyuziti klasicke prezencni formy vyuky a pri aplikaci metody projektoveho vzdelavani. ER