Trendy ve vzdělávání, 2008 (roč. 1), číslo 1
TVV 2008, 1(1):36-38
VYUŽITÍ PROJEKTOVÉ METODY U ŽÁKU SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMÍ POTŘEBAMI
- Katedra technické a informační výchovy, PdF UP, Žižkovo nám. 5,771 40, Olomouc, ČR
Příspěvek popisuje teoretická a praktická východiska projektové metody, jeho zařazení do RVP ZV a úspěšné včlenění do pedagogické praxi v rámci obecně technického předmětu se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.
Klíčová slova: projekt, projektová metoda, řízení projektové výuky, žák se speciálními vzdělávacími potřebami
Zveřejněno: 1. červenec 2008 Zobrazit citaci
Reference
- HRDLIČKOVÁ, V. Využití projektové metody v primárním vzdělávání a environmentální výchova. In: XX. DIDMATTECH. 1. vyd. Olomouc : Votobia, 2007. s. 609 - 612. ISBN 80-7720-296-0
- Školský zákon č. 561/2004 Sb [online]. Aktualizace 28.2.2008 [cit.2008-25-03]. Dostupné na internetu: < http://www.portaljazyku.cz/texty/dokumenty/skolskyzakon-v-platnem-zneni.html>.
- Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání [online]. Aktualizace 24.5.2005 [cit.2008-25-03]. Dostupné na internetu: <http://www.msmt.cz>.
- KREJČÍŘOVÁ, D., ŘÍČAN, P. Dětská klinická psychologie. 4. vyd. Praha : GRADA, 2006. ISBN 80-247-1049-8.
- KRATOCHVÍLOVÁ, J. Teorie a praxe projektové výuky. 1. vyd. Brno : Paido, 2006. ISBN 80-210-4142-0.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.