Trendy ve vzdělávání, 2008 (roč. 1), číslo 1

TVV 2008, 1(1):130-131

KREATIVITÄT IM LEHRERBERUF

KŘÍŽOVSKÁ Ilona
Katedra technické a informační výchovy, PdF UPOL, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, ČR

Der Artikel präsentiert die Bildungskraft im Lehrerberuf, seine Verwertung im Unterricht. Sind hier entwerfen Änderungen im Lehrerberuf im Aspekt Gesellschaftsbedeutung, aber auch Problemen damit verbunden, die haben den Einfluss auf Bildungsausdruck.

Klíčová slova: Bildungskraft, Lehrerberuf, Unterricht

Zveřejněno: 1. červenec 2008  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
KŘÍŽOVSKÁ, I. (2008). KREATIVITÄT IM LEHRERBERUF. Trends in education1(1), 130-131
Stáhnout citaci

Reference

  1. Kvalifikace učitelů pro permanentní změnu. Učitelské listy č. 7. [online]. [cit. 200804-14]. Dostupné z www: <http://ucitelske-listy.ceskaskola.cz/Ucitelskelisty/>.
  2. NOWAKOVÁ, A.: Co znamená být tvořivým učitelem? In: Tvořivá škola. 1. vyd. Brno: Paido 1998, s. 164-165. ISBN 80-85931-63-X.
  3. PRŮCHA, J.- WALTEROVÁ, E.- MAREŠ, J. Pedagogický slovník. 1. vyd. Praha: Portál, 1995. 292 s. ISBN 80- 7178- 029- 4.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.