Trendy ve vzdělávání, 2008 (roč. 1), číslo 1

TVV 2008, 1(1):171-178

VYUŽITÍ COSMOS FLOWORKS VE VÝUCE PŘI NÁVRHU DIFERENCIÁLNĚ ČERPANÉ KOMORY

MAXA Jiří, NEDĚLA Vilém
Ústav elektrotechnologie, FEEC, VUT Brno, Ústav Přístrojové techniky AV ČR, Údolní 53, 602 00 Brno, ČR 356, fax 00420 541 146 147

V předloženém článku je popsáno využití systému Cosmos FloWorks ve výuce při řešení problematiky z oblasti elektronové mikroskopie. Tato výuka probíhá jako podmnožina výuky systémů Elektronické definice výrobku (EPD) a Řízení a správy podnikových dat (PDM). Výuka v tomto prostředí je vedena v širší souvislosti v návaznosti na probíhající výzkum na našem ústavu ve spolupráci s Ústavem přístrojové techniky Akademie věd ČR v oblasti elektronové mikroskopie.

Klíčová slova: CAx, EPD, PDM, PLM, Cosmos, FloWorks, EREM

Zveřejněno: 1. červenec 2008  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Jiří, M., & NEDĚLA, V. (2008). VYUŽITÍ COSMOS FLOWORKS VE VÝUCE PŘI NÁVRHU DIFERENCIÁLNĚ ČERPANÉ KOMORY. Trends in education1(1), 171-178
Stáhnout citaci

Reference

  1. MAXA, J. Teorie zavedení simulovaného prostředí EPD a PDM do výuky. Brno - VUT, FEKT, 2007.
  2. NEDĚLA V., AUTRATA R.: Environmentální rastrovací elektronová mikroskopie, Československý časopis pro fyziku, (3) (2005) 251.
  3. MAXA, J.: Experience with the establishment of teaching EPD and PDM. Journal of mechanical engineering, 4th Int. Conference Design to Manufacture in Modern Industry, University of Maribor, 1999, str. 811 - 817.
  4. www.solidvision.cz

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.