Trendy ve vzdělávání, 2008 (roč. 1), číslo 1
TVV 2008, 1(1):171-178
VYUŽITÍ COSMOS FLOWORKS VE VÝUCE PŘI NÁVRHU DIFERENCIÁLNĚ ČERPANÉ KOMORY
- Ústav elektrotechnologie, FEEC, VUT Brno, Ústav Přístrojové techniky AV ČR, Údolní 53, 602 00 Brno, ČR 356, fax 00420 541 146 147
V předloženém článku je popsáno využití systému Cosmos FloWorks ve výuce při řešení problematiky z oblasti elektronové mikroskopie. Tato výuka probíhá jako podmnožina výuky systémů Elektronické definice výrobku (EPD) a Řízení a správy podnikových dat (PDM). Výuka v tomto prostředí je vedena v širší souvislosti v návaznosti na probíhající výzkum na našem ústavu ve spolupráci s Ústavem přístrojové techniky Akademie věd ČR v oblasti elektronové mikroskopie.
Klíčová slova: CAx, EPD, PDM, PLM, Cosmos, FloWorks, EREM
Zveřejněno: 1. červenec 2008 Zobrazit citaci
Reference
- MAXA, J. Teorie zavedení simulovaného prostředí EPD a PDM do výuky. Brno - VUT, FEKT, 2007.
- NEDĚLA V., AUTRATA R.: Environmentální rastrovací elektronová mikroskopie, Československý časopis pro fyziku, (3) (2005) 251.
- MAXA, J.: Experience with the establishment of teaching EPD and PDM. Journal of mechanical engineering, 4th Int. Conference Design to Manufacture in Modern Industry, University of Maribor, 1999, str. 811 - 817.
- www.solidvision.cz
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.