Trendy ve vzdělávání, 2008 (roč. 1), číslo 1
TVV 2008, 1(1):315-318
K OVERENIU E-LEARNINGOVÉHO UČEBNÉHO MATERIÁLU V PREDMETE MATEMATIKA PRE FYZIKOV
- Katedra fyziky FPV UKF,, Tr. A. Hlinku 1, 94974 Nitra, SR, dhorvathova@ukf.sk .
V príspevku prezentujeme tvorbu nového E-learningového vzdelávacieho materiálu a jeho overenie v praxi. E-learningový materiál bol vytvorený pre vybrané kapitoly predmetu Matematika pre fyzikov, ktorý je vyučovaný v zimnom semestri prvého ročníka učiteľského štúdia fyziky.
Klíčová slova: E-learning, LMS Moodle, interaktívny učebný text.
Zveřejněno: 1. červenec 2008 Zobrazit citaci
Reference
- BARDIOVSKÁ, E.: Tvorba a overenie E-learningového materiálu v predmete Matematika pre fyzikov. Diplomová práca. Nitra: FPV UKF, 2008.
- FESZTEROVÁ, M.: Možnosti a význam e-learningu v príprave na laboratórne civčenia. In: Infotech 2007: moderní informační a komunikační technologie ve vzdělávání. Olomouc:Votobia, 2007. ISBN 978-80-7220-301-7. s. 357-360. http://infotech.upol.cz
- JENISOVÁ, Z. - JOMOVÁ, K.: Projektové vyučovanie a podpora IKT. In: Infotech 2007: moderní informační a komunikační technológie ve vzdělávání. Olomouc:Votobia, 2007. ISBN 978-80-7220-301-7, s. 493-497. http://infotech.upol.cz
- ŠTERBÁKOVÁ, K. : Multimédia a počítačom podporovaná výučba fyziky. In: Infotech 2007: moderní informační a komunikační technológie ve vzdělávání. Olomouc: Votobia, 2007. ISBN 978-80-7220-301-7. s. 433-436. http://infotech.upol.cz
- VALOVIČOVÁ, Ľ.: Aké je byť učiteľom fyziky? In: CoPhys International Physics Workshop. Nitra: UKF, 2007. ISBN 978-80-8094-084-3. - S. 185-188.
- http://edu.ukf.sk/
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.