Trendy ve vzdělávání, 2008 (roč. 1), číslo 1

TVV 2008, 1(1):369-373

WEBCT - PODPORA VÝUKY PŘEDMĚTU INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE PRO ZS1

MANĚNOVÁ Martina, BARTO©OVÁ Iva
Ústav primární a preprimární edukace,, Pedagogická fakulta UHK,, Rokitanského 62, 500 03 Hradec Králové,

Příspěvek seznamuje s e-learningovým prostředím, které se na Pedagogické fakultě Univerzity Hradec Králové vyuľívá jako podpora výuky.

Klíčová slova: E-learning, WebCT, informační a komunikační technologie

Zveřejněno: 1. červenec 2008  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
MANĚNOVÁ, M., & BARTO©OVÁ, I. (2008). WEBCT - PODPORA VÝUKY PŘEDMĚTU INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE PRO ZS1. Trends in education1(1), 369-373
Stáhnout citaci

Reference

  1. BARTO©OVÁ, Iva, SKUTIL, Martin. Příprava studentů učitelství 1. stupně Z© pomocí projektové metody podle RVP pro ZV. In. JANDA, M., POSPÍ©IL, R. (ed.) Jak koncipovat přípravu studentů v souladu s poľadavky nového kurikulárního dokumentu RVP ZV a s poľadavky na tvorbu ©VP [CD-ROM]. Brno : PdF MU, 2006.
  2. BRDIČKA, Bořivoj. Role internetu ve vzdělávání. Kladno : AISIS, 2003. 122 s. ISBN 80-239-0106-0.
  3. E-learning. The Partnership Challenge. [online] OECD 2001. [cit. 25.4.2008]. Dostupné z <URL:http://oecd.org>.
  4. JEŘÁBEK, Jaroslav, et al. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání : se změnami provedenými k 1. 9. 2007. Praha : VÚP, 2007. 124 s. Dostupný z WWW: <http://www.rvp.cz/soubor/RVPZV_2007-07.pdf>.
  5. MAŇÁK, Josef. Kompetence ve struktuře kurikula. In: ©kolní vzdělávání : zahraniční trendy a inspirace. Praha : Karolinum, 2006. s. 87-101. ISBN 80-246-1313-1.
  6. TOFFLER, Alvin, TOFFLEROVÁ, Heidi. Nová civilizace. Třetí vlna a její důsledky. Praha : Dokořán, 2001. 125 s. ISBN 80-86569-00-4.
  7. ZLATU©KA, Jiří. Informační společnost a Česká republika. Universitas, 1999, č. 1. s. 3-9.
  8. ZOUNEK, Jiří. ICT v ľivotě základních ąkol. Praha : Triton, 2006. 151 s. ISBN 807254-858-1.

Tento článek je publikován v reľimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umoľňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.