Trendy ve vzdělávání, 2009 (roč. 2), číslo 1
TVV 2009, 2(1):92-94
TECHNICKÁ VÝCHOVA A JEJÍ MÍSTO V SOUČASNÉM SYSTÉMU ZÁKLADNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ
- UP, PdF, Katedra technické a informační výchovy, Žižkovo nám. 5, 77140
Příspěvek se zabývá problematikou výuky technické výchovy na základní škole z hlediska postoje učitele k technicky zaměřeným předmětům.
Klíčová slova: technická výchova, osobnost dítěte, technický materiál, individualismus žáka, dovednost, tvořivost, výrobek.
Zveřejněno: 1. červenec 2009 Zobrazit citaci
Reference
- GARDOŠOVÁ, J., DUJKOVÁ, L. A KOL. Vzdělávací program ZAČÍT SPOLU 1. vyd. Praha : Nakladatelství PORTÁL, 2003, s. 159. ISBN 80-7178-815-5.
- GRECMANOVÁ, h., HOLOUŠOVÁ, D., URBANOVSKÁ, E. Obecná pedagogika I. 1. vyd. Olomouc : Nakladatelství HANEX, 1998, s.80. ISBN 80-85783-20-7.
- MŠMT. Rámcový vzdělávací program. Praha : VÚP, 2005.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.