Trendy ve vzdělávání, 2009 (roč. 2), číslo 1

TVV 2009, 2(1):136-139

NIEKTORÉ PROBLÉMY VZNIKAJÚCE PRI SNAHE O OBJEKTÍVNE HODNOTENIE ŠTUDENTOV

MONKA Peter, MONKOVÁ Katarína
Katedra výrobných technológií, Katedra navrhovania technologických zariadení,, FVT TU Košice so sídlom v Prešove, FVT TU Košice so sídlom v Prešove, Štúrova Štúrova 31, 080 01 Prešov, SR, 31, 080 01 Prešov, SR,

Príspevok je venovaný skúmaniu možností zvyšovania objektívnosti pri preverovaní a hodnotení vedomostí študentov vo vyučovacom procese na vysokých školách. Článok bližšie špecifikuje problémy vznikajúce pri snahe o objektívne hodnotenie študenta a tiež pri rozvíjaní multidisciplinárnych zručností, tzv. kľúčových kompetencií. Príspevok vznikol na základe priamej podpory grantov Kultúrnej a edukačnej grantovej agentúry Ministerstva školstva SR - KEGA 3/5172/07 a KEGA 3/5173/07.

Klíčová slova: preverovanie, objektívne hodnotenie, kľúčové kompetencie.

Zveřejněno: 1. červenec 2009  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
MONKA, P., & MONKOVÁ, K. (2009). NIEKTORÉ PROBLÉMY VZNIKAJÚCE PRI SNAHE O OBJEKTÍVNE HODNOTENIE ŠTUDENTOV. Trends in education2(1), 136-139
Stáhnout citaci

Reference

  1. BRUNCKO, M. a kol.: Stratégia konkurencieschopnosti Slovenska do roku 2010, Vláda SR, Bratislava, 2005.
  2. GREGOR, M.: Sedem krokov rastu produktivity, Revue priemyslu, 2/2008.
  3. TUREK Ivan: Slovenský vzdelávací systém a cesta do Európy, Metodické centrum, Bratislava, 1999, ISBN 80-8052-071-2.
  4. WANKAT, P. C., OREOVICZ, F. S.: Teaching Engineering, Purdue University, Purdue, 1993.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.