Trendy ve vzdělávání, 2009 (roč. 2), číslo 1

TVV 2009, 2(1):337-340

OCHOTA UČITELŮ VZDĚLÁVACÍ OBLASTI INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE K ÚČASTI NA VÝZKUMU

MEIER Miroslav
Katedra sociálních studií a speciální pedagogiky,, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická TU Liberec,, Sokolská 113/8, 460 01, Liberec, ČR,

Stať popisuje ochotu učitelů vzdělávací oblasti Informační a komunikační technologie na druhém stupni základních škol k účasti na výzkumu, který se věnoval začleňování moderních vědeckotechnických poznatků do výuky vzdělávací oblasti Informační a komunikační technologie.

Klíčová slova: učitel, základní škola, moderní vědeckotechnický poznatek, město, venkov, informační a komunikační technologie.

Zveřejněno: 1. červenec 2009  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
MEIER, M. (2009). OCHOTA UČITELŮ VZDĚLÁVACÍ OBLASTI INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE K ÚČASTI NA VÝZKUMU. Trends in education2(1), 337-340
Stáhnout citaci

Reference

  1. MEIER, M. Tvorba školního vzdělávacího programu a moderní vědeckotechnické poznatky. In CHRÁSKA, M. (ed.). Trendy ve vzdělávání 2008. Díl I. 1. vyd. Olomouc : Votobia, 2008, s. 179-182. ISBN 978-80-7220-311-6.
  2. MEIER, M. Učitelé, žáci a moderní vědeckotechnické poznatky. In Strategie technického vzdělávání v reflexi doby. Ústí nad Labem, 2009. Bude publikováno.
  3. MEIER, M. Vybavenost učitelů a žáků druhého stupně základních škol prostředky informačních a komunikačních technologií. In XXVII. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. Brno, 2009. Bude publikováno.
  4. MEIER, M. Vztah žáků k výuce ve vzdělávací oblasti Informační a komunikační technologie a moderní vědeckotechnické poznatky. In DRTINA, R. (ed.). Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. 1. vyd. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009, s. 112-115. ISBN 978-80-7041-611-2.
  5. Výběr z Rejstříku škol a školských zařízení [online]. [cit. 20. 1. 2008]. Dostupné na World Wide Web: <http://rejskol.msmt.cz/vybskolo.asp>.
  6. Výběr z databáze ÚIV - časové řady [online]. [cit. 20. 1. 2008]. Dostupné na World Wide Web: <http://stistko.uiv.cz/vo/rada.asp>.
  7. ŠLACHTOVÁ, H. aj. Hodnocení návratnosti dotazníkové studie použitím GIS a standardních metod [online]. [cit. 4. 2. 2009]. Dostupné na World Wide Web: <http://www.zuova.cz/projekty/ses/ses007clanek.pdf>.
  8. Vzdělávací a informační podpora mateřským školám v naplňování environmentální oblasti Dítě a svět Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání [online]. [cit. 4. 2. 2009]. Dostupné na World Wide Web: <http://www.pavucinasev.cz/mrkvicka1.htm>.
  9. POHUNEK, P., SLÁMOVÁ, A. Prevalence průduškového astmatu a dalších alergických projevů u školních dětí v České republice [online]. [cit. 4. 2. 2009]. Dostupné na World Wide Web: <http://www.tigis.cz/alergie/ALERG199/09Pohoun.htm>.
  10. Návratnost dotazníků [online]. [cit. 4. 2. 2009]. Dostupné na World Wide Web: <http://www.regioprofese.cz/?m=6&i=92>.
  11. Metody kvantitativního výzkumu [online]. [cit. 4. 2. 2009]. Dostupné na World Wide Web: <http://www.augur-consulting.cz/metody/kvantitativni-vyzkum.html>.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.