Trends in education, 2009 (vol. 2), issue 1

TVV 2009, 2(1):337-340

WILLINGNESS OF TEACHERS OF INFORMATION AND COMMUNICATIONS TECHNOLOGY TO PARTICIPATE IN THE SURVEY

MEIER Miroslav
Katedra sociálních studií a speciální pedagogiky,, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická TU Liberec,, Sokolská 113/8, 460 01, Liberec, ČR,

This paper describes the willingness of teachers of Information and Communications Technology in the second year of basic schools to participate in the survey dealing with the integration of modern scientific and technical knowledge into the teaching programme in the educational field of Information and Communication Technology on the second degree of elementary schools.

Keywords: teacher, basic school, modern scientific and technical finding, town, countryside, information and communications technology.

Published: July 1, 2009  Show citation

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
MEIER, M. (2009). WILLINGNESS OF TEACHERS OF INFORMATION AND COMMUNICATIONS TECHNOLOGY TO PARTICIPATE IN THE SURVEY. Trends in education2(1), 337-340
Download citation

References

  1. MEIER, M. Tvorba školního vzdělávacího programu a moderní vědeckotechnické poznatky. In CHRÁSKA, M. (ed.). Trendy ve vzdělávání 2008. Díl I. 1. vyd. Olomouc : Votobia, 2008, s. 179-182. ISBN 978-80-7220-311-6.
  2. MEIER, M. Učitelé, žáci a moderní vědeckotechnické poznatky. In Strategie technického vzdělávání v reflexi doby. Ústí nad Labem, 2009. Bude publikováno.
  3. MEIER, M. Vybavenost učitelů a žáků druhého stupně základních škol prostředky informačních a komunikačních technologií. In XXVII. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. Brno, 2009. Bude publikováno.
  4. MEIER, M. Vztah žáků k výuce ve vzdělávací oblasti Informační a komunikační technologie a moderní vědeckotechnické poznatky. In DRTINA, R. (ed.). Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. 1. vyd. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009, s. 112-115. ISBN 978-80-7041-611-2.
  5. Výběr z Rejstříku škol a školských zařízení [online]. [cit. 20. 1. 2008]. Dostupné na World Wide Web: <http://rejskol.msmt.cz/vybskolo.asp>.
  6. Výběr z databáze ÚIV - časové řady [online]. [cit. 20. 1. 2008]. Dostupné na World Wide Web: <http://stistko.uiv.cz/vo/rada.asp>.
  7. ŠLACHTOVÁ, H. aj. Hodnocení návratnosti dotazníkové studie použitím GIS a standardních metod [online]. [cit. 4. 2. 2009]. Dostupné na World Wide Web: <http://www.zuova.cz/projekty/ses/ses007clanek.pdf>.
  8. Vzdělávací a informační podpora mateřským školám v naplňování environmentální oblasti Dítě a svět Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání [online]. [cit. 4. 2. 2009]. Dostupné na World Wide Web: <http://www.pavucinasev.cz/mrkvicka1.htm>.
  9. POHUNEK, P., SLÁMOVÁ, A. Prevalence průduškového astmatu a dalších alergických projevů u školních dětí v České republice [online]. [cit. 4. 2. 2009]. Dostupné na World Wide Web: <http://www.tigis.cz/alergie/ALERG199/09Pohoun.htm>.
  10. Návratnost dotazníků [online]. [cit. 4. 2. 2009]. Dostupné na World Wide Web: <http://www.regioprofese.cz/?m=6&i=92>.
  11. Metody kvantitativního výzkumu [online]. [cit. 4. 2. 2009]. Dostupné na World Wide Web: <http://www.augur-consulting.cz/metody/kvantitativni-vyzkum.html>.

This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), which permits use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.