Trendy ve vzdělávání, 2009 (roč. 2), číslo 1

TVV 2009, 2(1):428-431

KURZY V PROSTREDÍ LMS MOODLE - PROSTRIEDOK E-VZDELÁVANIA V MATEMATIKE

GREGÁŇOVÁ Radomíra
Katedra matematiky,, Fakulta ekonomiky a manažmentu SPU v Nitre,, Tr. A. Hlinku 2, 949 76 Nitra, SR

Vyučovanie matematických predmetov je spojené s rôznymi spôsobmi použitia prostriedkov informačných technológií (IT). Študijné materiály sú vytvárané vo forme elektronických dokumentov alebo on-line kurzov. Praktická realizácia takéhoto typu vzdelávacích metód a tvorba študijných materiálov je na Slovenskej poľnohospodárskej univerzite (SPU) v Nitre podporovaná systémom LMS Moodle. V príspevku uvádzame e-vzdelávací systém Moodle a možnosti jeho integrácie do výučby matematiky na Slovenskej poľnohospodárskej univerzite v Nitre.

Klíčová slova: vyučovanie matematiky, elektronické vzdelávanie, elektronické študijné materiály, LMS Moodle.

Zveřejněno: 1. červenec 2009  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
GREGÁŇOVÁ, R. (2009). KURZY V PROSTREDÍ LMS MOODLE - PROSTRIEDOK E-VZDELÁVANIA V MATEMATIKE. Trends in education2(1), 428-431
Stáhnout citaci

Reference

  1. GREGÁŇOVÁ, R. - MAJOROVÁ, M.: Zavedenie čísla e formou elektronického kurzu v LCMS Moodle. In: Zborník príspevkov z celoškolského seminára s medzinárodnou účasťou - SIT 2008. Nitra : SPU, 2008, s. 33 - 35. ISBN 978-80552-0024-8.
  2. ORSZÁGHOVÁ, D. - GREGÁŇOVÁ, R.: LMS Moodle - prostriedok modernizácie výučby a samostatného štúdia matematiky. In: Zborník vedeckých príspevkov z vedeckého seminára SIT 2007. Nitra : SPU, 2007, v elektronickej podobe na CD, s. 66 - 70. ISBN 978-80-8069-873-7.
  3. ORSZÁGHOVÁ, D. - GREGÁŇOVÁ, R.: Integrácia prostredia LMS MOODLE do matematického vzdelávania. In: Zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie "Trendy ve vzdělávaní". Olomouc : Votobia, 2008, s. 412 - 415. ISBN 978-80-7220311-6.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.