Trendy ve vzdělávání, 2009 (roč. 2), číslo 1

TVV 2009, 2(1):454-458

INFORMÁCIE O GRAFE FUNKCIE V PREDMETE FYZIKA A ICH HIERARCHICKÉ USPORIADANIE

HORVÁTHOVÁ Daniela, ZELENICKÝ Ľubomír
Katedra fyziky FPV UKF Katedra fyziky FPV UKF, Tr. A. Hlinku 1 Tr. A. Hlinku 1 949 74 Nitra 949 74 Nitra dhorvathova@ukf.sk

V príspevku predkladáme poznatky o informáciách sprostredkovaných grafom funkcie v predmete fyzika a ich hierarchickom usporiadaní. Výsledky boli potvrdené rozsiahlymi výskumami a obhájené v príslušných komisiách.

Klíčová slova: informácie, graf funkcie, hierarchická štruktúra, predmet fyzika.

Zveřejněno: 1. červenec 2009  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
HORVÁTHOVÁ, D., & ZELENICKÝ, Ľ. (2009). INFORMÁCIE O GRAFE FUNKCIE V PREDMETE FYZIKA A ICH HIERARCHICKÉ USPORIADANIE. Trends in education2(1), 454-458
Stáhnout citaci

Reference

  1. LINKE, R., D.: Replicative studies in Hierarchical Learning of Grafical Interpretation Scills. In: Brit. J. educ. Psychol 45. 1975. Přejít k původnímu zdroji...
  2. WHITE, R., T.: The Validation of a Learning Hierarchy. In: American Education Research Journal, 1974,Vol. 11, No. 2. Přejít k původnímu zdroji...
  3. RAKOVSKÁ, M.: Graf fyzikálnej funkcie v školskom kurze fyziky a formovanie žiackých schopností pracovať s grafom. In: Kandidátska dizertačná práca. Olomouc: UP, 1980.
  4. HORVÁTHOVÁ, D.: Graf fyzikálnej funkcie v príprave učiteľov na experimentálnu činnosť. Dizertačná práca. Nitra: Fakulta prírodných vied, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2007. s. 179.
  5. HORVÁTHOVÁ, D.: Transfer poznatkov o grafe funkcie z matematiky do fyziky na úrovni tvorivej transformácie. In Acta Didactica : teória a prax vyučovania prírodovedných predmetov. ISSN 1337-0073. Roč. 2, č. 4 (2008), s. 37- 47.
  6. ZELENICKÝ, Ľ., HORVÁTHOVÁ, D., RAKOVSKÁ, M.: Graf funkcie vo fyzikálnom vzdelávaní. Nitra: UKF FPV, 2005. ISBN 80-8050-826-7.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.