Trendy ve vzdělávání, 2010 (roč. 3), číslo 1

TVV 2010, 3(1):405-408

UČEBNICE POUŽÍVANÉ VE VZDĚLÁVACÍ OBLASTI INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE

MEIER Miroslav
Katedra sociálních studií a speciální pedagogiky,, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická TU Liberec,, Sokolská 113/8, 460 01, Liberec, ČR,

Stať popisuje část výzkumu, který se zabýval začleňováním moderních vědeckotechnických poznatků do výuky vzdělávací oblasti Informační a komunikační technologie na druhém stupni základních škol. Zaměřuje se na to, jaké učebnice byly používány na druhém stupni základních škol ve vzdělávací oblasti Informační a komunikační technologie.

Klíčová slova: učebnice, informační a komunikační technologie, vzdělávací oblast, druhý stupeň, vzdělávání, učitel, základní škola.

Zveřejněno: 1. červenec 2010  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
MEIER, M. (2010). UČEBNICE POUŽÍVANÉ VE VZDĚLÁVACÍ OBLASTI INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE. Trends in education3(1), 405-408
Stáhnout citaci

Reference

  1. MEIER, M. Moderní vědeckotechnické poznatky ve výuce. In Moderní technologie ve výuce [CD-ROM]. Brno : PdF MU, 2007. ISBN 978-80-7392-003-6.
  2. MEIER, M. Tvorba školního vzdělávacího programu a moderní vědeckotechnické poznatky. In CHRÁSKA, M. (ed.). Trendy ve vzdělávání 2008. Díl I. 1. vyd. Olomouc : Votobia, 2008, s. 179-182. ISBN 978-80-7220-311-6.
  3. MEIER, M. Učitelé, žáci a moderní vědeckotechnické poznatky. In ZUKERSTEIN, J. (ed.). Strategie technického vzdělávání v reflexi doby [CD-ROM]. Ústí nad Labem : UJEP, 2009. ISBN 978-80-7414-126-3.
  4. SIKOROVÁ, Z. Výběr učebnic na základních a středních školách. Ostrava : OU PdF, 2004. ISBN 80-7042-373-0.
  5. VALENTA, M. Koncepce a tvorba učebnic. Olomouc : Netopejr, 1997. ISBN 80-9020578-X.
  6. PODROUŽEK, L. Předměty o přírodě a společnosti v primární škole. Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 1999. ISBN 80-7082-536-7.
  7. WALTEROVÁ, E. aj. Úloha školy v rozvoji vzdělanosti: 1. díl. Brno : Paido, 2004. ISBN 80-7315-083-2.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.