Trendy ve vzdělávání, 2013 (roč. 6), číslo 1

TVV 2013, 6(1):167-170

APLIKACE PRINCIPU KONGRUENCE V TEMATICKÉM OKRUHU SVĚT PRÁCE

ZUBATÁ Anna1, PLISCHKE Jitka2
1 Katedra technické a informační výchovy, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, ČR
2 Ústav pedagogiky a sociálních studií, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, ČR,

Stať se vztahuje k připravované disertační práci, která je zaměřena na problematiku projektové výuky v tematickém okruhu Svět práce. V úvodní části se zaměříme na charakteristiku pojmu projektová výuka, projekt, tematický okruh Svět práce a princip kongruence. Následně aplikací principu kongruence doložíme potřebnost projektové výuky v tematickém okruhu Svět práce.

Klíčová slova: projektová výuka, projekt, tematický okruh Svět práce, princip kongruence

Zveřejněno: 1. červenec 2013  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
ZUBATÁ, A., & PLISCHKE, J. (2013). APLIKACE PRINCIPU KONGRUENCE V TEMATICKÉM OKRUHU SVĚT PRÁCE. Trends in education6(1), 167-170
Stáhnout citaci

Reference

  1. DVOŘÁKOVÁ, M. Projektové vyučování v české škole - vývoj, inspirace, současné problémy. Praha : Karolinum, 2009. ISBN 987-80-246-1620-9.
  2. DYTRTOVÁ, R. Metody a prezentace výsledků efektivního vzdělávání. 1. vyd. Praha : Reprografické studio PEF ČZU, 2007. 60 s. ISBN 978-80-213-1674-4.
  3. KRATOCHVÍLOVÁ, J. Teorie a praxe projektové výuky. Brno : Masarykova univerzita, 2006. ISBN 80-210-4142-0.
  4. MAŇÁK, J., ŠVEC, V. Výukové metody. Brno : Paido, 2003. ISBN 80-7315-039-5.
  5. PASCH, M. a další [et al.; z angličtiny přeložil Milan Koldinský]. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině: jak pracovat s kurikulem. Praha : Portál, 1998. Originál: Teaching as decision making. ISBN 80-7178-127-4.
  6. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání [online] Praha: Výzkumný ústav pedagogický, 2013. [cit. 2013-04-25]. Dostupné z WWW: < http://nuv.cz/file/318>.
  7. STRÁDAL, J. Praktické činnosti pro 6. - 9. ročník základních škol; Člověk a svět práce; Příprava na volbu povolání. 2. vyd. Praha: Fortuna, 2007. ISBN 978-80-7168-931-7.
  8. ZUBATÁ, Anna. Zavedení a využívání projektu v tematickém okruhu Svět práce na ZŠ. In AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ VIII. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2011. s. 201. ISBN 978-80-244-2815-4.
  9. KALHOUS, Z., OBST, O. a kol. Školní didaktika. Praha : Portál, s. r. o., 2002. ISBN 807178-253-X.
  10. NIKL, J. Metody projektování učebních úloh. Hradec Králové : Gaudeamus, 1997. ISBN 80-7041-230-5.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.