Trendy ve vzdělávání, 2013 (roč. 6), číslo 1
TVV 2013, 6(1):270-273
INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE A EDUKACE ŽÁKŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI
- Katedra sociálních studií a speciální pedagogiky,, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická TU Liberec,, Sokolská 113/8, 460 01, Liberec, ČR,
Příspěvek popisuje tříletý projekt Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a informační a komunikační technologie, který je zaměřen na získání dat o využívání informačních a komunikačních technologií při edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách a na zjištění toho, zda a jakou podporu při takové edukaci učitelé základních škol potřebují.
Klíčová slova: edukace, informační a komunikační technologie, speciální vzdělávací potřeby, učitelé, základní škola, žáci
Zveřejněno: 1. červenec 2013 Zobrazit citaci
Reference
- WALTEROVÁ, E., et.al. Úloha školy v rozvoji vzdělanosti - 2. díl. Brno: Paido, 2004. ISBN 80-7315-083-2.
- JANDOVÁ, L. Počítačová výuka. 1. vyd. Plzeň: Pedagogická fakulta ZČU v Plzni, 1995. ISBN 80-7043-147-4.
- ÚSTAV PRO INFORMACE VE VZDĚLÁVÁNÍ. Výkonové ukazatele 2009/2010 - kapitola B. In: Ústav pro informace ve vzdělávání [online]. [vid. 27. 4. 2013]. Dostupné z: http://www.uiv.cz/soubor/4300
- MICHALÍK, J. Postižení, společnost, právo. In: RENOTIÉROVÁ, M., LUDÍKOVÁ, L., aj. Speciální pedagogika. 1. vyd. Olomouc: UPOL, 2003, s. 29-46. ISBN 80-244-0646-2.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.