Trendy ve vzdělávání, 2013 (roč. 6), číslo 1

TVV 2013, 6(1):289-292

VPLYV INFORMAČNO-KOMUNIKAČNÝCH TECHNOLÓGIÍ NA AUTORITU UČITEĽA

PODAŘIL Martin1, HRMO Roman2
1 Katedra techniky a informačných technológií, Pedagogická fakulta,, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Tr. A. Hlinku 1, 949 74 Nitra, SR,
2 Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom,, Ul. Sládkovičova 533/20, 018 41 Dubnica nad Váhom, SR,, Poznámka, Tento článok vznikol s podporou projektu KEGA 026STU-4/2011 - Model hodnotenia kvality odborného vzdelávania a prípravy na stredných odborných školách v SR

Príspevok je zameraný na riešenie problematiky autority učiteľa vo výučbe s bližším zameraním na vplyv informačno-komunikačných technológií (IKT) na vytváranie a udržiavanie autority učiteľa na hodine technických odborných predmetov.

Klíčová slova: autorita, informačné a komunikačné technológie, autorita učiteľa

Zveřejněno: 1. červenec 2013  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
PODAŘIL, M., & Roman, H. (2013). VPLYV INFORMAČNO-KOMUNIKAČNÝCH TECHNOLÓGIÍ NA AUTORITU UČITEĽA. Trends in education6(1), 289-292
Stáhnout citaci

Reference

  1. VALIŠOVÁ, A. a kol. Autorita v edukační a sociální práci. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2012.. ISBN 987-80-7395-507-6.
  2. VALIŠOVÁ, A., KASÍKOVÁ, H. a kol. Pedagogika pro učitele. Praha : GRADA, 2011, ISBN 987-80-247-3357-9.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.