Trendy ve vzdělávání, 2013 (roč. 6), číslo 1
TVV 2013, 6(1):289-292
VPLYV INFORMAČNO-KOMUNIKAČNÝCH TECHNOLÓGIÍ NA AUTORITU UČITEĽA
- 1 Katedra techniky a informačných technológií, Pedagogická fakulta,, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Tr. A. Hlinku 1, 949 74 Nitra, SR,
- 2 Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom,, Ul. Sládkovičova 533/20, 018 41 Dubnica nad Váhom, SR,, Poznámka, Tento článok vznikol s podporou projektu KEGA 026STU-4/2011 - Model hodnotenia kvality odborného vzdelávania a prípravy na stredných odborných školách v SR
Príspevok je zameraný na riešenie problematiky autority učiteľa vo výučbe s bližším zameraním na vplyv informačno-komunikačných technológií (IKT) na vytváranie a udržiavanie autority učiteľa na hodine technických odborných predmetov.
Klíčová slova: autorita, informačné a komunikačné technológie, autorita učiteľa
Zveřejněno: 1. červenec 2013 Zobrazit citaci
Reference
- VALIŠOVÁ, A. a kol. Autorita v edukační a sociální práci. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2012.. ISBN 987-80-7395-507-6.
- VALIŠOVÁ, A., KASÍKOVÁ, H. a kol. Pedagogika pro učitele. Praha : GRADA, 2011, ISBN 987-80-247-3357-9.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.