Trendy ve vzdělávání, 2013 (roč. 6), číslo 1

TVV 2013, 6(1):329-332

AKÁ JE BUDÚCNOSŤ POČITAČOVÝCH HIER V EDUKÁCII?

SUSLO Tomáš
Katedra prírodovedných a technických disciplín, Pedagogická fakulta PU, Ul. 17. Novembra 15, 080

Využitie počítačových hier, pri tvorbe virtuálneho výučbového prostredia, je jednou z možností, ako optimalizovať poznávací proces primárneho vzdelávania. Vyjadrenie sa k ich aplikácii v edukácii je proces, ktorý sa vyvíja na základe pribúdajúcich poznatkov o ich didaktickej účinnosti. V príspevku vyjadrené názory majú prispieť do diskusii o didaktickej aplikácii počítačových hier na poznávací proces učiacich sa. Príspevok vznikol v rámci grantového projektu KEGA 033PU-4/2011 "Rozvoj kompetencií vytvárať virtuálne výučbové prostredie".

Klíčová slova: didaktická počítačová hra, optimalizácia poznávacieho procesu

Zveřejněno: 1. červenec 2013  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
SUSLO, T. (2013). AKÁ JE BUDÚCNOSŤ POČITAČOVÝCH HIER V EDUKÁCII? Trends in education6(1), 329-332
Stáhnout citaci

Reference

  1. BEISETZER, P. 2012. Edukačný model rozvoja zručností technického zobrazovania.
  2. vydanie. Prešov : FHPV PU, 2012. ISBN 978-80-555-0627-2
  3. DOSTÁL, J. 2009a. Výukový software a didaktické hry - nástroje moderního vzdělávání. Časopis pro technickou a informační výchovu. Olomouc: Univerzita Palackého, 2009. ročník 1, Číslo 1, s. 24 - 28. ISSN 1803-537X [online]. ISSN 1803-6805. Dostupné na http://www.jtie.upol.cz. Přejít k původnímu zdroji...
  4. DOSTÁL, J. 2009b. Počítačové hry ve vzdělávání. In Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelania. Veľká Lomnica:UMB, 2009. s.130-133. ISBN 978-80-8083-78-2
  5. PRENSKY, M. 2001. Digital game-based learning. New York: McGraw-Hill, 2001. [cit.2013-04-10]. Dostupné na internete: <http://www.marcprensky.com/writing/Prensky%20-%20Digital%20Natives,%20Digital%20Immigrants%20-%20Part1.pdf>
  6. RAPINI, S. 2012. Beyond Textbooks and Lectures: Digital Game-Based Learning In STEM Subjects. Virginia: Center for Excellence in Education, 2012. [cit.2013-04-18]. Dostupné na internete: <http://www.cee.org/sites/default/files/news-events/digitalgamebased-learning.pdf>
  7. ŠVELCH, J. 2007. Počítačové hry a jejich místo v mediálních studiích. in Mediální řada, Praha: Univerzita Karlova, 2007. 49 s. [cit.2013-04-10]. Dostupné na internete: <http://publication.fsv.cuni.cz/attachments/267_009%20-%20Svelch.pdf>ISSN1801-5999

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.