Trendy ve vzdělávání, 2013 (roč. 6), číslo 1

TVV 2013, 6(1):369-372

KOMPARÁCIA VÝSLEDKOV VÝSKUMOV SO ZAMERANÍM NA VÝCHOVU K PODNIKANIU

BÁNESZ Gabriel
Katedra techniky a informačných technológií, Pedagogická fakulta UKF, Dražovská 4, 949 74 Nitra,, SR

Výchova k podnikaniu je v súčasnosti témou, ktorú v rámci školskej reformy môžu základné školy zaradiť do svojich školských vzdelávacích programov. Článok porovnáva výsledky výskumov z rokov 2007 a 2012, ktoré boli zamerané na výchovu k podnikaniu. Autor, na základe týchto výsledkov výskumu, stanovuje závery a odporúčania pre súčasnú pedagogickú prax.

Klíčová slova: Výchova k podnikaniu, komparácia výsledkov výskumu, odporúčania pre prax

Zveřejněno: 1. červenec 2013  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
BÁNESZ, G. (2013). KOMPARÁCIA VÝSLEDKOV VÝSKUMOV SO ZAMERANÍM NA VÝCHOVU K PODNIKANIU. Trends in education6(1), 369-372
Stáhnout citaci

Reference

  1. BÁNESZ, G. Internet ako zdroj informácií pre žiakov základnej školy. In: Infotech 2007. Olomouc: PF UP, 2007, s. 371, ISBN 978-80-7220-301-7.
  2. LUKÁČOVÁ, D. Využitie IKT vo výchove k podnikaniu. In: Infotech 2007. Olomouc: PF UP, 2007, s. 724, ISBN 978-80-7220-301-7.
  3. BÁNESZ, G., FÖLDEŠI, M. Výchova k podnikaniu v predmete Technika na základných školách v Slovenskej republike. In
  4. HRMO,R., TUREK, I. Kľúčové kompetencie. Bratislava: STU, 2003. ISBN 80-227-18815

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.