Trendy ve vzdělávání, 2013 (roč. 6), číslo 1
TVV 2013, 6(1):369-372
KOMPARÁCIA VÝSLEDKOV VÝSKUMOV SO ZAMERANÍM NA VÝCHOVU K PODNIKANIU
- Katedra techniky a informačných technológií, Pedagogická fakulta UKF, Dražovská 4, 949 74 Nitra,, SR
Výchova k podnikaniu je v súčasnosti témou, ktorú v rámci školskej reformy môžu základné školy zaradiť do svojich školských vzdelávacích programov. Článok porovnáva výsledky výskumov z rokov 2007 a 2012, ktoré boli zamerané na výchovu k podnikaniu. Autor, na základe týchto výsledkov výskumu, stanovuje závery a odporúčania pre súčasnú pedagogickú prax.
Klíčová slova: Výchova k podnikaniu, komparácia výsledkov výskumu, odporúčania pre prax
Zveřejněno: 1. červenec 2013 Zobrazit citaci
Reference
- BÁNESZ, G. Internet ako zdroj informácií pre žiakov základnej školy. In: Infotech 2007. Olomouc: PF UP, 2007, s. 371, ISBN 978-80-7220-301-7.
- LUKÁČOVÁ, D. Využitie IKT vo výchove k podnikaniu. In: Infotech 2007. Olomouc: PF UP, 2007, s. 724, ISBN 978-80-7220-301-7.
- BÁNESZ, G., FÖLDEŠI, M. Výchova k podnikaniu v predmete Technika na základných školách v Slovenskej republike. In
- HRMO,R., TUREK, I. Kľúčové kompetencie. Bratislava: STU, 2003. ISBN 80-227-18815
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.