Trendy ve vzdělávání, 2013 (roč. 6), číslo 1

TVV 2013, 6(1):595-597

INTERAKTIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ NADANÝCH STUDENTŮ

REŠKOVÁ Martina, HOMOLKOVÁ Veronika
Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, ČR

Tématem této stati je interaktivní vzdělávání nadaných jedinců v prostředí výchovně vzdělávacího zařízení. Interaktivní forma výuky nadaných jedinců se zaměřuje zejména na aktivizaci studentů při výuce prostřednictvím intenzivnějšího zapojení smyslů, zlepšení koncentrace pozornosti na úkoly a současně významnou měrou působí na celkovou motivaci jedince k činnostem.

Klíčová slova: nadání, druhy nadání, interaktivní vzdělávání, interaktivní tabule

Zveřejněno: 1. červenec 2013  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
REŠKOVÁ, M., & HOMOLKOVÁ, V. (2013). INTERAKTIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ NADANÝCH STUDENTŮ. Trends in education6(1), 595-597
Stáhnout citaci

Reference

  1. ABRAMENKOVOVÁ, V. V. aj. Stručný pedagogický slovník. Bratislava: Pravda, 1987, 288 s.
  2. DOČKAL, V. Talent nie je dar. Bratislava: Smena, 1983, 112 s.
  3. DOČKAL, V., MUSIL, M., PALKOVIČ, V., MIKLOVÁ, J. Psychológia nadania. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 1987, 184 s.
  4. DOČKAL, V. Zaměřeno na talenty aneb Nadání má každý. Praha: Nakladatelství Lidové noviny, 2005, 256 s. ISBN 80-7106-840-300.
  5. HAUSNER, M. a kol. Proč? Interaktivní tabuli! Microsoft Publisher, 2003.
  6. HŘÍBKOVÁ, L. Nadání a nadání: pedagogicko-psychologické přístupy, modely, výzkumy a jejich vztah ke školské praxi. Praha: Univerzita Karlova, 2005, 209 s. ISBN 80-7290-213-X.
  7. JURÁŠKOVÁ, J. Základy pedagogiky nadaných. Pezinok: Formát, 2003, 151 s. ISBN 80-8900511-X.
  8. SMART BOARD SOFTWARE - uživatelská příručka [online]. [cit. 2013-04-30]. Dostupné z: <http://www.fch.vutbr.cz/media/docs/it/p1_smartboard.pdf>.
  9. PROMETHEAN [online]. [cit. 2013-04-30]. Dostupné z: <http://www.prometheanworld.com/us/english/education/products/interactive-table/activtable>.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.