Trends in education, 2008 (vol. 1), issue 1

TVV 2008, 1(1):315-318

TO VERIFICATION OF E-LEARNING EDUCATIONAL TEXT IN THE SUBJECT MATEMATICS FOR PHYSICISTS

HORVÁTHOVÁ Daniela
Katedra fyziky FPV UKF,, Tr. A. Hlinku 1, 94974 Nitra, SR, dhorvathova@ukf.sk .

In the submitted contribution we are demonstrating the creation of a new E-learning educational programme and our first experience with this implementation. This program was created as a part of the subject called Matematics for Physicists and it is included in the winter term schedules of the first year of teacher-training specializations with physics.

Keywords: E-learning, LMS Moodle, interactive educational text.

Published: July 1, 2008  Show citation

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
HORVÁTHOVÁ, D. (2008). TO VERIFICATION OF E-LEARNING EDUCATIONAL TEXT IN THE SUBJECT MATEMATICS FOR PHYSICISTS. Trends in education1(1), 315-318
Download citation

References

  1. BARDIOVSKÁ, E.: Tvorba a overenie E-learningového materiálu v predmete Matematika pre fyzikov. Diplomová práca. Nitra: FPV UKF, 2008.
  2. FESZTEROVÁ, M.: Moľnosti a význam e-learningu v príprave na laboratórne civčenia. In: Infotech 2007: moderní informační a komunikační technologie ve vzdělávání. Olomouc:Votobia, 2007. ISBN 978-80-7220-301-7. s. 357-360. http://infotech.upol.cz
  3. JENISOVÁ, Z. - JOMOVÁ, K.: Projektové vyučovanie a podpora IKT. In: Infotech 2007: moderní informační a komunikační technológie ve vzdělávání. Olomouc:Votobia, 2007. ISBN 978-80-7220-301-7, s. 493-497. http://infotech.upol.cz
  4. ©TERBÁKOVÁ, K. : Multimédia a počítačom podporovaná výučba fyziky. In: Infotech 2007: moderní informační a komunikační technológie ve vzdělávání. Olomouc: Votobia, 2007. ISBN 978-80-7220-301-7. s. 433-436. http://infotech.upol.cz
  5. VALOVIČOVÁ, Ą.: Aké je by» učiteµom fyziky? In: CoPhys International Physics Workshop. Nitra: UKF, 2007. ISBN 978-80-8094-084-3. - S. 185-188.
  6. http://edu.ukf.sk/

This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), which permits use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.