Trends in education, 2008 (vol. 1), issue 1
TVV 2008, 1(1):369-373
WEBCT - THE SUPPORT OF EDUCATION OF SUBJECT INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY FOR PRIMARY EDUCATION
- Ústav primární a preprimární edukace,, Pedagogická fakulta UHK,, Rokitanského 62, 500 03 Hradec Králové,
The contribution introduces LMS. The Faculty of Education of University Hradec Kralove uses LMS for the support of education.
Keywords: E-learning, WebCT, information and comminication technology
Published: July 1, 2008 Show citation
References
- BARTO©OVÁ, Iva, SKUTIL, Martin. Příprava studentů učitelství 1. stupně Z© pomocí projektové metody podle RVP pro ZV. In. JANDA, M., POSPÍ©IL, R. (ed.) Jak koncipovat přípravu studentů v souladu s poľadavky nového kurikulárního dokumentu RVP ZV a s poľadavky na tvorbu ©VP [CD-ROM]. Brno : PdF MU, 2006.
- BRDIČKA, Bořivoj. Role internetu ve vzdělávání. Kladno : AISIS, 2003. 122 s. ISBN 80-239-0106-0.
- E-learning. The Partnership Challenge. [online] OECD 2001. [cit. 25.4.2008]. Dostupné z <URL:http://oecd.org>.
- JEŘÁBEK, Jaroslav, et al. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání : se změnami provedenými k 1. 9. 2007. Praha : VÚP, 2007. 124 s. Dostupný z WWW: <http://www.rvp.cz/soubor/RVPZV_2007-07.pdf>.
- MAŇÁK, Josef. Kompetence ve struktuře kurikula. In: ©kolní vzdělávání : zahraniční trendy a inspirace. Praha : Karolinum, 2006. s. 87-101. ISBN 80-246-1313-1.
- TOFFLER, Alvin, TOFFLEROVÁ, Heidi. Nová civilizace. Třetí vlna a její důsledky. Praha : Dokořán, 2001. 125 s. ISBN 80-86569-00-4.
- ZLATU©KA, Jiří. Informační společnost a Česká republika. Universitas, 1999, č. 1. s. 3-9.
- ZOUNEK, Jiří. ICT v ľivotě základních ąkol. Praha : Triton, 2006. 151 s. ISBN 807254-858-1.
This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), which permits use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.