Trends in education, 2010 (vol. 3), issue 1
TVV 2010, 3(1):479-481
INNOVATION OF SUBJECT TECHNICAL GRAPHICS
- KTEIV, PdF UP, Žižkovo náměstí 5, 771 40 Olomouc, Česká republika,
This paper presents the partial results of the project CZ.1.07/2.2.00/07.0002 "Modernisation of education: technology and informatics". This project is co-financed by the European social fund EU and the state budget of the Czech Republic.
Keywords: education, technology education, innovation.
Published: July 1, 2010 Show citation
References
- SERAFÍN, Č. Restrukturalizace všeobecně technicky zaměřeného studijního oboru. In. Sborník mezinárodní konference TTV2004. Praha : VOTOBIA 2004, s. 229-234. ISBN 807220-182-4.
- DOSTÁL, J. Elektrotechnické stavebnice (teorie a výsledky výzkumu). Olomouc : Votobia, 2008. 74 s. ISBN 978-80-7220-308-6.
- DOSTÁL, J. Multimediální, hypertextové a hypermediální učební pomůcky - trend soudobého vzdělávání. Journal of Technology and Information Education. 2009, Olomouc, Vydala Univerzita Palackého, Ročník 1, Číslo 2, s. 18 - 23. ISSN 1803-537X (print). ISSN 1803-6805 (on-line). Dostupné na http://www.jtie.upol.cz.
Go to original source...
- KUBRICKÝ, J. Struktura kompetence učitele pro tvorbu výukových WWW stránek. In TVV : Informační technologie a technické vzdělávání. Olomouc : Votobia, 2009. s. 305 - 308. ISBN 978-80-7220-316-1.
- DOSTÁL, J. Interaktivní tabule ve výuce. Journal of Technology and Information Education. 2009, Olomouc, Vydala Univerzita Palackého, Ročník 1, Číslo 3, s. 11 - 16. ISSN 1803-537X (print).
Go to original source...
- DOSTÁL, J. Učební pomůcky a zásada názornosti. 1. vyd. Olomouc : Votobia, 2008. 40 s. ISBN 978-80-7220-310-9.
- SERAFÍN, Č. Technické myšlení ve vztahu k výuce podporované a realizované elektrotechnickými stavebnicemi. Journal of Technology and Information Education. 2009, Olomouc, Vydala Univerzita Palackého, Ročník 1, Číslo 2, s. 13 - 17. ISSN 18036805 (on-line).
Go to original source...
This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), which permits use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.