Trends in education, 2010 (vol. 3), issue 1

TVV 2010, 3(1):479-481

INNOVATION OF SUBJECT TECHNICAL GRAPHICS

DOSTÁL Jiří
KTEIV, PdF UP, Žižkovo náměstí 5, 771 40 Olomouc, Česká republika,

This paper presents the partial results of the project CZ.1.07/2.2.00/07.0002 "Modernisation of education: technology and informatics". This project is co-financed by the European social fund EU and the state budget of the Czech Republic.

Keywords: education, technology education, innovation.

Published: July 1, 2010  Show citation

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
DOSTÁL, J. (2010). INNOVATION OF SUBJECT TECHNICAL GRAPHICS. Trends in education3(1), 479-481
Download citation

References

  1. SERAFÍN, Č. Restrukturalizace všeobecně technicky zaměřeného studijního oboru. In. Sborník mezinárodní konference TTV2004. Praha : VOTOBIA 2004, s. 229-234. ISBN 807220-182-4.
  2. DOSTÁL, J. Elektrotechnické stavebnice (teorie a výsledky výzkumu). Olomouc : Votobia, 2008. 74 s. ISBN 978-80-7220-308-6.
  3. DOSTÁL, J. Multimediální, hypertextové a hypermediální učební pomůcky - trend soudobého vzdělávání. Journal of Technology and Information Education. 2009, Olomouc, Vydala Univerzita Palackého, Ročník 1, Číslo 2, s. 18 - 23. ISSN 1803-537X (print). ISSN 1803-6805 (on-line). Dostupné na http://www.jtie.upol.cz. Go to original source...
  4. KUBRICKÝ, J. Struktura kompetence učitele pro tvorbu výukových WWW stránek. In TVV : Informační technologie a technické vzdělávání. Olomouc : Votobia, 2009. s. 305 - 308. ISBN 978-80-7220-316-1.
  5. DOSTÁL, J. Interaktivní tabule ve výuce. Journal of Technology and Information Education. 2009, Olomouc, Vydala Univerzita Palackého, Ročník 1, Číslo 3, s. 11 - 16. ISSN 1803-537X (print). Go to original source...
  6. DOSTÁL, J. Učební pomůcky a zásada názornosti. 1. vyd. Olomouc : Votobia, 2008. 40 s. ISBN 978-80-7220-310-9.
  7. SERAFÍN, Č. Technické myšlení ve vztahu k výuce podporované a realizované elektrotechnickými stavebnicemi. Journal of Technology and Information Education. 2009, Olomouc, Vydala Univerzita Palackého, Ročník 1, Číslo 2, s. 13 - 17. ISSN 18036805 (on-line). Go to original source...

This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), which permits use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.