Trends in education, 2011 (vol. 4), issue 1

TVV 2011, 4(1):46-49

INDEPENDENT SCIENTIFIC-PROFESSIONAL JOURNAL FOCUSED ON THE TECHNOLOGY AND INFORMATION EDUCATION

DOSTÁL Jiří
Katedra technické a informační výchovy,, Pedagogická fakulta, Univerzita Palackého Žižkovo náměstí 5 771 40 Olomouc Česká republika

The JTIE is an independent scientific-professional journal. Its content focuses on the presentation of quality research information, theoretical studies and expert essays pertaining to the issue of technology education, information education and didactics of informatics. In addition to scientific research papers, the journal features rapid communications of immediate interest to the readership. The journal is issued twice a year.

Keywords: journal, technology education, information education.

Published: July 1, 2011  Show citation

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
DOSTÁL, J. (2011). INDEPENDENT SCIENTIFIC-PROFESSIONAL JOURNAL FOCUSED ON THE TECHNOLOGY AND INFORMATION EDUCATION. Trends in education4(1), 46-49
Download citation

References

  1. Metodika hodnocení výsledků výzkumných organizací a hodnocení výsledků ukončených programů (platná pro léta 2010 a 2011) [online]. Schváleno usnesením vlády ČR ze dne 4. srpna 2010 [cit. 23. 4. 2011]. Dostupné z www.vyzkum.cz.
  2. Seznam recenzovaných neimpaktovaných periodik vydávaných v České republice (po aktualizaci roku 2010) [online]. Schváleno Radou pro výzkum, vývoj a inovace dne 25. června 2010 [cit. 23. 4. 2011]. Dostupné z www.vyzkum.cz.
  3. Journal of Technology and Information Education [online]. Olomouc: Univerzita Palackého. Dostupné z http://www.jtie.upol.cz. ISSN 1803-6805 (on-line).

This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), which permits use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.