Trends in education, 2013 (vol. 6), issue 1

TVV 2013, 6(1):450-454

PROFILE OF AN EARLY-CHILDHOOD TEACHING GRADUATE

HONZÍKOVÁ Jarmila1, PODPERA Milan2
1 Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy, Fakulta pedagogická, ZČU v Plzni, Klatovská 51, 300 00 Plzeň, ČR
2 Katedra pedagogiky, Fakulta pedagogická, ZČU v Plzni, Chodské náměstí 1, 306 14 Plzeň, ČR

The article conducts a study of the profile of an early-childood teaching graduate, discussing his competencies as well as comparing the capacity related fulfillment of his individual professional competencies.

Keywords: study of an early-childood teaching graduate, profile of graduate.

Published: July 1, 2013  Show citation

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
HONZÍKOVÁ, J., & PODPERA, M. (2013). PROFILE OF AN EARLY-CHILDHOOD TEACHING GRADUATE. Trends in education6(1), 450-454
Download citation

References

  1. HONZÍKOVÁ, J., BAJTO©, J. Didaktika pracovní výchovy na 1. stupni Z©. Plzeň : Západočeská univerzita, Fakulta pedagogická, 2004. ISBN 80-7043-255-1.
  2. HONZÍKOVÁ, J. Studium učitelství pro M© jako dialog praxe s teorií. In: Chráska, M; Klement, M; Serafín, Č; Havelka, M. Monografie z mezinárodní konference Trendy ve vzdělávání - Olomouc : UPOL, 2012. - 4. s. ISBN 978-80-86768-36-6.
  3. SOVOVÁ, P. Učitelství pro M©. In: Příprava učitelů pro primární a preprimární vzdělávání v Česku a na Slovensku. Praha : Univerzita Karlova, 2010. ISBN: 978-80-7290-486-0.
  4. SPILKOVÁ, V.; HEJLOVÁ, H. Příprava učitelů pro primární a preprimární vzdělávání v Česku a na Slovensku - Vývoj po roce 1989 a perspektivy. Praha : UK, PF, 2010. ISBN 978-80-7290-4860.
  5. VA©UTOVÁ, J. Profese učitele v českém vzdělávacím kontextu. Brno : Paido, 2004. ISBN 807315-082-4.
  6. SOVOVÁ, P. a kol. Metodika ověřování profesní připravenosti. [druhá verze pracovních podkladů pro výstup projektu "Studium učitelství pro M© jako dialog praxe s teorií" - reg. č. 1.07/2.2.00/18.0022]
  7. Západočeská univerzita v Plzni. Obsahová část projektu Studium učitelství pro M© jako dialog praxe s teorií. Projekt č. 1.07/2.2.00/18.0022, poskytovatel M©MT - OPVK Oblast podpory 2.2. Termín řeąení 3/2011 - 2/2014, hlavní řeąitel Mgr. Pavla Sovová, Ph.D.
  8. PODPERA, M. Způsobilosti z pohledu konceptu profesních kompetencí. [online prezentace] 2012-12-18. Dostupné z: http://fpe.zcu.cz/research/projektyESF/MS.
  9. Učitelé jako profesní skupina, jejich vzdělávání a podpůrný systém: sborník z celostátní konference. 2.díl. editor WALTEROVÁ, E. Praha : UK, PF, 2001. ISBN 80-7290-059-5.

This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), which permits use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.