Trendy ve vzdělávání, 2008 (roč. 1), číslo 1

TVV 2008, 1(1):65-66

PÄDAGOGISCHE KOMPETENZEN IM AUSBILDUNGSPROZESS

HANZALOVÁ Jana
Katedra tech. a inf. výchovy PdF UP, Žižkovo nám 5, CZ-771 40 Olomouc

Der Beitrag beschäftigt sich mit der Analyse von Kompetenzen im Projekt Bürgerschule, weiters mit der Auffassung von Fachkompetenzen in der OECD-Studie. Der Artikel enthält eine Zusammenfassung von pädagogischen Kompetenzen von verschiedenen Autoren Švec, V., Korthagen, F., Koetsier, Wubbels.

Klíčová slova: Ausbildungsprozess, pädagogische Kompetenzen, Pädagoge

Zveřejněno: 1. červenec 2008  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
HANZALOVÁ, J. (2008). PÄDAGOGISCHE KOMPETENZEN IM AUSBILDUNGSPROZESS. Trends in education1(1), 65-66
Stáhnout citaci

Reference

  1. NEZVALOVÁ, D. Pedagogické kompetence, standardy a kvalita v pregraduální přípravě učitele. vyd. neuvedeno. In Pedagogická orientace 4/ 2003, Brno: Konvoj, 2003, s. 12-15. ISSN 1211-4669.
  2. ŠVEC, V. Peagogické vědomosti a dovednosti - jádro pedagogických kompetencí. vyd. neuvedeno. In Pedagogická orientace 4/1998. Brno: Konvoj, 1998. s. 20-23. ISSN 12114669
  3. SPILKOVÁ, V. Profesní standard a klíčové kompetence učitele primární školy. In Učitelé jako profesní skupina, jejich vzdělávání a podpůrný systém. Sborník z celostátní konference. 2. díl. Praha: Univerzita Karlova, 2001, s. 89-95.
  4. ERAUT, M. Developing Professional Knowledge and Competence. London: Falmer Press, 1994
  5. CHRÁSKA, M. Úvod do výzkumu v pedagogice. 1. vyd. Olomouc, Vydavatelství Univerzity Palackého, 2003. 200 s. ISBN 80-244-0765-5.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.