Trendy ve vzdělávání, 2008 (roč. 1), číslo 1

TVV 2008, 1(1):136-139

VŠEOBECNÉ TECHNICKÉ A INFORMAČNÍ VZDĚLÁVÁNÍ V RVP A V INTERDISCIPLINÁRNÍCH SOUVISLOSTECH

KVAPIL Luděk, PROCHÁZKOVÁ Ivona
informační výchovy, Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, Žižkovo náměstí 5,

Všeobecné technické a informační vzdělávání v zaváděném školském systému ČR vyvolává potřebu aktualizace vzdělávacích prostředků, hledání inovovaných metod a forem práce a uplatňování mezioborových vazeb. Úspěšná realizace RVP předpokládá i rozvíjení všeobecné technické a informační gramotnosti v širších občanských souvislostech.

Klíčová slova: všeobecné technické a informační vzdělávání, RVP

Zveřejněno: 1. červenec 2008  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
KVAPIL, L., & PROCHÁZKOVÁ, I. (2008). VŠEOBECNÉ TECHNICKÉ A INFORMAČNÍ VZDĚLÁVÁNÍ V RVP A V INTERDISCIPLINÁRNÍCH SOUVISLOSTECH. Trends in education1(1), 136-139
Stáhnout citaci

Reference

  1. SERAFÍN, Č. Technické vzdělávání - významný prvek rozvoje dítěte. In SCHOLA 2003. Bratislava : STU, 2003, s. 205-208. ISBN 80-227-1943-9
  2. DUBOVSKÁ, R. Aktivity katedier pripravujúcich učitelov technickej výchovy - tvorba študijných programoch. In Technické vzdelanie ako súčasť všeobecného vzdelania. Banská Bystrica : UMB, 2003, s. 11-17. ISBN 80-8055-870-1
  3. HONZÍKOVÁ, J. a MACH, P. Tvořivé technické práce jako jedna z možností rozvoje neverbální tvořivosti. In Trendy technického vzdělávání 2004. Technická a informační výchova. Olomouc : Votobia Praha, 2004, s.175-178. ISBN 80-7220-182-4
  4. ROUČOVÁ, E. Preparation of primary schoul teachers in the area of technical education of children with dyspraxia. In XVII. DIDMATTECH 2004. Rzeszów : FOSZE, 2004, s. 363367. ISBN 83-88845-39-X
  5. KLEMENT, M. Výpočetní technika: hardware a software. 1. vyd. Olomouc: Vydavatelství UP Olomouc, 2002. 178 s. ISBN 80-244-4012-6.
  6. KOZÍK, T. Technika versus humanizmus. In XVII. DIDMATTECH 2004. Rzeszów : FOSZE, 2004, s. 51-56. ISBN 83-88845-39-X

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.