Trendy ve vzdělávání, 2008 (roč. 1), číslo 1
TVV 2008, 1(1):202-204
PARNÍ STROJ JAKO DIDAKTICKÁ POMŮCKA
- Fakulta výrobních technologií a managementu, Univerzita J. E. Purkyně, Na okraji 1001, 400 96 Ústí nad Labem, ČR,
Příspěvek informuje o školním projektu, který vznikl v rámci přípravy studentů učitelského studia - obor technická výchova. Studenti v rámci projektové výuky vyrobili funkční model parního stroje.
Klíčová slova: školní výukový projekt, technické vzdělávání, parní stroj.
Zveřejněno: 1. červenec 2008 Zobrazit citaci
Reference
- HOCH, A. A. Vynálezy, které změnily svět Praha: Mladá fronta Praha, 1959
- HONZÍKOVÁ, J. Netradičně v pracovní výchově, 2005. Plzeň: Krajské centrum vzdělávání. ISBN - 80-7020-149-5.
- NOVOTNÝ, J.; HONZÍKOVÁ, J., MACH, P. Alternativní přístupy k technické výchově. 1. vyd., Plzeň : ZČU, 2008. 263 s., přílohové CD ISBN 978-80-7043626-4
- ZUKERSTEIN, J. Volitelný kurz při přípravě učitelů technických předmětů. In Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové: Gaudeamus UHK, 2004, s. 181 - 183. ISBN 80-7041-318-2, ISSN 1214-0554.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.