Trendy ve vzdělávání, 2008 (roč. 1), číslo 1

TVV 2008, 1(1):202-204

PARNÍ STROJ JAKO DIDAKTICKÁ POMŮCKA

NOVOTNÝ Jan
Fakulta výrobních technologií a managementu, Univerzita J. E. Purkyně, Na okraji 1001, 400 96 Ústí nad Labem, ČR,

Příspěvek informuje o školním projektu, který vznikl v rámci přípravy studentů učitelského studia - obor technická výchova. Studenti v rámci projektové výuky vyrobili funkční model parního stroje.

Klíčová slova: školní výukový projekt, technické vzdělávání, parní stroj.

Zveřejněno: 1. červenec 2008  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
NOVOTNÝ, J. (2008). PARNÍ STROJ JAKO DIDAKTICKÁ POMŮCKA. Trends in education1(1), 202-204
Stáhnout citaci

Reference

  1. HOCH, A. A. Vynálezy, které změnily svět Praha: Mladá fronta Praha, 1959
  2. HONZÍKOVÁ, J. Netradičně v pracovní výchově, 2005. Plzeň: Krajské centrum vzdělávání. ISBN - 80-7020-149-5.
  3. NOVOTNÝ, J.; HONZÍKOVÁ, J., MACH, P. Alternativní přístupy k technické výchově. 1. vyd., Plzeň : ZČU, 2008. 263 s., přílohové CD ISBN 978-80-7043626-4
  4. ZUKERSTEIN, J. Volitelný kurz při přípravě učitelů technických předmětů. In Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové: Gaudeamus UHK, 2004, s. 181 - 183. ISBN 80-7041-318-2, ISSN 1214-0554.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.