Trendy ve vzdělávání, 2008 (roč. 1), číslo 1

TVV 2008, 1(1):205-208

METODICKÝ LIST JAKO DIDAKTICKÝ PROSTŘEDEK

PAVLAS Jiří
Katedra technické a informační výchovy, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, ČR

V příspěvku vymezuji pojem didaktický prostředek, uvádím členění didaktických prostředků dle různých autorů. Dále popisuji možnosti využití metodického listu jako didaktického prostředku a uvádím návrh metodického listu.

Klíčová slova: didaktický prostředek, metodický list, motivace, technické myšlení žáka

Zveřejněno: 1. červenec 2008  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
PAVLAS, J. (2008). METODICKÝ LIST JAKO DIDAKTICKÝ PROSTŘEDEK. Trends in education1(1), 205-208
Stáhnout citaci

Reference

  1. KVAPIL, L. Možnosti výchovy k tvořivosti při práci s některými technickými materiály na primární škole). 2005,0 147 s. Disertační práce.
  2. PRŮCHA, J. a kol. Pedagogický slovník. 4. vyd. Praha: Portál, 2004. 322 s. ISBN 80-7178-772-8.
  3. KALHOUS, Z. - OBST, O. a kol. Školní didaktika. 1. vyd. Praha: Portál, 2002. 448 s. ISBN 80-7178-235-X.
  4. RAMBOUSEK, V. a kol. Technické výukové prostředky. 1. vyd. Praha: SPN, 1989. 302s.
  5. DOSTÁL, J. Učební pomůcky a zásada názornosti. 1. vyd. Olomouc: Votobia, 2008. 40 s. ISBN 978-80-7220-310-9.
  6. Dostupné na internetu: <http://metodickelisty.googlepages.com/> [cit. 2008-04-22].

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.