Trendy ve vzdělávání, 2008 (roč. 1), číslo 1

TVV 2008, 1(1):251-254

VÝUKOVÝ KLIP A JEHO VYUŽITÍ PŘI EXPOZICI POJMOVÝCH A KONCEPTUÁLNÍCH ZNALOSTÍ

TVARŮŽKA Václav
Katedra technické a pracovní výchovy, Pedagogická fakulta OU, Českobratrská 16

Tento příspěvek popisuje závěry dílčího výzkumu vizuálních struktur používaných v technologické edukaci. Ve výzkumu je ověřován výukový klip prezentující pojmové a konceptuální znalosti. Potřeba zkoumat struktury výukových klipů ve výuce je iniciována inovační tendencí, snahou zefektivnit vyučovací proces, zjednodušit či urychlit vzájemnou komunikaci a ověřit možnosti stimulace žákovy pozornosti tímto edukačním konstruktem

Klíčová slova: Vizuální výukový klip, výuka technologií, komunikace

Zveřejněno: 1. červenec 2008  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
TVARŮŽKA, V. (2008). VÝUKOVÝ KLIP A JEHO VYUŽITÍ PŘI EXPOZICI POJMOVÝCH A KONCEPTUÁLNÍCH ZNALOSTÍ. Trends in education1(1), 251-254
Stáhnout citaci

Reference

  1. KUNCZIK, M., ZIPFEL, A. Publicistik. Köln, Weimar, Sien: Böhlau Verlag. UTB, 2001. ISBN nemá.
  2. KESNER, L. Média a obraznost, Sborník symposia České sekce INSEA 2000. Praha: Česká sekce INSEA, 2000. s. 74 - 88.
  3. MAŠEK, J. Audiovizuální komunikace výukových médií. Západočeská univerzita v Plzni Fakulta pedagogická Plzeň 2002. ISBN nemá.
  4. MUCHACKA, B. "Stymulowanie aktywności poznawczej dzieci w przedszkolu", Wydawnictwo Naukowe AP, Kraków 2000.
  5. KOŽUCHOVÁ, M. Obsahová dimenzia technickéj výchovy so zameraním na predškolskú a elementárnu edukaciu. Univerzita Komenského v Bratislavě: Vydavatelstvo UK, 2003. ISBN 80-223-1747-0.
  6. JIRÁK, J, KÖPPLOVÁ, B. Média a společnost. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178697-7.
  7. MASTALERZ, E., GAŁĄZKA, E. Inspiracje do aktywizującej uczniów edukacji ogólnotechnicznej. Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej w Krakowie; Ilość stron: 240 s. EAN: 9788372713988, ISBN: 83-7271-398-7.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.