Trendy ve vzdělávání, 2009 (roč. 2), číslo 1

TVV 2009, 2(1):10-13

PROJEKT "IVOŠ - ZVÝŠENÍ KVALITY VE VZDĚLÁVÁNÍ ZAVEDENÍM INTERAKTIVNÍ VÝUKY DO ŠKOL"

KLEMENT Milan, LAVRINČÍK Jan
Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, Žižkovo nám. 5, 771 40

Článek představuje projekt IVOŠ - zvýšení kvality ve vzdělávání zavedením interaktivní výuky do škol (CZ.1.07/1.1.04/01.0154). Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem české republiky.

Klíčová slova: interaktivní tabule, interaktivní výuka, modernizace.

Zveřejněno: 1. červenec 2009  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Milan, K., & LAVRINČÍK, J. (2009). PROJEKT "IVOŠ - ZVÝŠENÍ KVALITY VE VZDĚLÁVÁNÍ ZAVEDENÍM INTERAKTIVNÍ VÝUKY DO ŠKOL". Trends in education2(1), 10-13
Stáhnout citaci

Reference

  1. KLEMENT, M. Základy programování v jazyce Visual Basic. 1. vyd. Olomouc : VUP, 2002. 336 s. ISBN 80-244-0472-9.
  2. KLEMENT, M. Tvorba webových stránek pomocí aplikace Microsoft FrontPage 2002. 1. vyd. Olomouc : Vydavatelství UP Olomouc, 2004. 140 s. ISBN 80-2440630-6.
  3. KLEMENT, M. Prázdné systémy a jejich tvorba s využitím modulového programování ve Visual Basicu. In Sborník přednášek z mezinárodní vědeckoodborné konference: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Vysoká škola pedagogická, Hradec Králové, 2000, str. 86 - 88. ISBN 80-7041-7234.
  4. KLEMENT, M. Možnosti přístupu k vytváření výukových programů. In Sborník přednášek z mezinárodní vědecko-odborné konference : Trendy technického vzdělávání. Pedagogická fakulta UP Olomouc, 26. a 27. června 2001. ISBN 80-2440287-4.
  5. KLEMENT, M., DVOŘÁK, M. Didaktické funkce výukových programů. In Sborník přednášek z mezinárodní vědecko-odborné konference : Trendy technického vzdělávání. Pedagogická fakulta UP Olomouc, 26. a 27. června 2001. ISBN 80-2440287-4.
  6. DOSTÁL, J. Multimedia, hypertext and hypermedia teaching aids - current trend in education. Journal of Technology and Information Education. 2009, Olomouc - EU, Palacký University, Volume 1, Issue 2, p. 18 - 23. ISSN 1803-6805 (on-line). Dostupné na http://www.jtie.upol.cz. Přejít k původnímu zdroji...
  7. DOSTÁL, J. Učební pomůcky a zásada názornosti (Learning aids and clearness in perception). 1. vyd. Olomouc : Votobia, 2008. 40 s. ISBN 978-80-7220-310-9. Dostupné na http://sites.google.com/site/dos003.
  8. DOSTÁL, J. Educational software and computer games - tools of modern education. Journal of Technology and Information Education. 2009, Olomouc - EU, Palacky University, Volume 1, Issue 1, p. 24 - 28. ISSN 1803-537X (print). ISSN 1803-6805 (on-line). Dostupné na http://www.jtie.upol.cz. Přejít k původnímu zdroji...
  9. DOSTÁL, J. Informační a počítačová gramotnost - klíčové pojmy informační výchovy. In Infotech 2007. Olomouc : Votobia, 2007. s. 60 - 65. ISBN 978-807220-301-7. Dostupné na http://infotech.upol.cz.
  10. LAVRINČÍK, J. Executables Compression Algorithms Comparison. In Didmattech 2008. v tisku.
  11. LAVRINČÍK, J. Terminologický slovník programování ve Visual Basic 6. Journal of Technology and Information Education, 2009, Olomouc - EU, Palacký Univerzity, Volume 1, Issue 1, p. 119 - 122. ISSN 1803-537X. Přejít k původnímu zdroji...
  12. LAVRINČÍK, J., KLEMENT, M. Tvorba autorských instalerů pomocí aplikace Visual Basic 6. In trendy technického vzdělávání v reflexi doby 2009. v tisku.
  13. LAVRINČÍK, J., KLEMENT, M. Potenciální možnosti využití programovacího jazyka Visual Basic 6 v hodinách českého jazyka a literatury. In Tradiční a netradiční metody a formy práce v hodinách českého jazyka a literatury. v tisku.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.