Trendy ve vzdělávání, 2009 (roč. 2), číslo 1

TVV 2009, 2(1):14-17

PRIESKUM HODNOTOVEJ ORIENTÁCIE PEDAGÓGOV

ALBERT Sándor1, SZŐKÖL Štefan2
1 Katedra predškolskej a elementárnej pedagogiky, Pedagogická fakulta, Univerzita J. Selyeho, Roľníckej školy 1519, 945 01 Komárno, SR 260 611,
2 Katedra informatiky, Pedagogická fakulta, Univerzita J. Selyeho, Roľníckej školy 1519, 945 01 Komárno, SR 730,

Príspevok sa zaoberá hodnotovou orientáciou učiteľov základných a stredných škôl a študentov Pedagogickej fakulty Univerzity J. Selyeho. Z pedagogického prieskumu vyplýva, že učitelia preferujú školu, ktorá v prvom rade rozvíja osobnosť žiakov a ich kľúčové kompetencie.

Klíčová slova: SWOT analýza, dotazníková metóda, vízia, poslanie, hodnotová orientácia.

Zveřejněno: 1. červenec 2009  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Sándor, A., & SZŐKÖL, Š. (2009). PRIESKUM HODNOTOVEJ ORIENTÁCIE PEDAGÓGOV. Trends in education2(1), 14-17
Stáhnout citaci

Reference

  1. ALBERT, S.: Az iskolai oktatási programról (O školských vzdelávacích programoch). Komárno: UJS, 2008. 96 str. ISBN 978-80-89234-66-0.
  2. ALBERT, S.: Škola 21. storočia. Komárno: UJS, 2008. 123 str. ISBN 978-8089234-57-8.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.