Trendy ve vzdělávání, 2009 (roč. 2), číslo 1

TVV 2009, 2(1):215-218

SEBAHODNOTENIE A SEBAKONTROLA ŠTUDENTOV AKO SÚČASŤ VYUČOVACIEHO PROCESU

STÚPALOVÁ Hana
UIAM Katedra matematiky, MTF STU, Paulínska 16

V príspevku sú opísané výsledky pedagogického experimentu, ktorý bol zameraný na rozvoj sebahodnotenia a sebakontroly študentov.

Klíčová slova: sebahodnotenie, sebakontrola, hodnotiaci list

Zveřejněno: 1. červenec 2009  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
STÚPALOVÁ, H. (2009). SEBAHODNOTENIE A SEBAKONTROLA ŠTUDENTOV AKO SÚČASŤ VYUČOVACIEHO PROCESU. Trends in education2(1), 215-218
Stáhnout citaci

Reference

  1. FISHER, R. Učíme děti myslet a učit se. 1. vyd. Praha: Portál, 1997. 176 s. ISBN 807178-120-7.
  2. SLAVÍK, J. Hodnocení v současné škole. 1. vyd. Praha: Portál, 1999. 192 s. ISBN 80-7178-262-9.
  3. PETTY, G. Moderní vyučování. 2. vyd. Praha: Portál, 2002. 380s. ISBN 80-7178681-0.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.