Trendy ve vzdělávání, 2009 (roč. 2), číslo 1

TVV 2009, 2(1):305-308

STRUKTURA KOMPETENCE UČITELE PRO TVORBU VÝUKOVÝCH WWW STRÁNEK

KUBRICKÝ Jan
Univerzita Palackého v Olomouci, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc 068/585635819

Příspěvek je věnován problematice kompetencí učitele se zaměřením na konkrétní oblast využití ICT pro podporu výuky. Zabývá se strukturou kompetence učitele v oblasti tvorby výukových www stránek.

Klíčová slova: kompetence učitele, ICT, výukové www stránky.

Zveřejněno: 1. červenec 2009  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
KUBRICKÝ, J. (2009). STRUKTURA KOMPETENCE UČITELE PRO TVORBU VÝUKOVÝCH WWW STRÁNEK. Trends in education2(1), 305-308
Stáhnout citaci

Reference

  1. VAŠUTOVÁ, J. Profese učitele v českém vzdělávacím kontextu. Brno : Paido, 2004. ISBN 80-7315-082-4.
  2. VAŠUTOVÁ, J. a kol. Vzděláváme budoucí učitele. Praha : Portál, 2008. ISBN 97880-7367-405-2.
  3. NEZVALOVÁ, D. Některé trendy pregraduální přípravy učitelů. Olomouc : Vydavatelství UP, 2001. ISBN 80-244-0218-1.
  4. KLEMENT, M., CHRÁSKA, M. Rozvoj kompetencí učitelů - odborníků v oblasti práce s ICT v edukačním procesu. In Trendy technického vzdělávání 2004 (sborník z konference). Olomouc : Votobia, 2004. ISBN 80-7220-182-4.
  5. NEUMAJER, O. ICT kompetence učitele I. [online] . c2005, poslední revize 31. 01. 2005, [cit. 2008-04-27].< http://www.jsi.cz/clanky/vyuka/200303234979/>.
  6. RAMBOUSEK, V. a kol. Technické výukové prostředky. Praha : SPN, 1989.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.