Trendy ve vzdělávání, 2009 (roč. 2), číslo 1
TVV 2009, 2(1):305-308
STRUKTURA KOMPETENCE UČITELE PRO TVORBU VÝUKOVÝCH WWW STRÁNEK
- Univerzita Palackého v Olomouci, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc 068/585635819
Příspěvek je věnován problematice kompetencí učitele se zaměřením na konkrétní oblast využití ICT pro podporu výuky. Zabývá se strukturou kompetence učitele v oblasti tvorby výukových www stránek.
Klíčová slova: kompetence učitele, ICT, výukové www stránky.
Zveřejněno: 1. červenec 2009 Zobrazit citaci
Reference
- VAŠUTOVÁ, J. Profese učitele v českém vzdělávacím kontextu. Brno : Paido, 2004. ISBN 80-7315-082-4.
- VAŠUTOVÁ, J. a kol. Vzděláváme budoucí učitele. Praha : Portál, 2008. ISBN 97880-7367-405-2.
- NEZVALOVÁ, D. Některé trendy pregraduální přípravy učitelů. Olomouc : Vydavatelství UP, 2001. ISBN 80-244-0218-1.
- KLEMENT, M., CHRÁSKA, M. Rozvoj kompetencí učitelů - odborníků v oblasti práce s ICT v edukačním procesu. In Trendy technického vzdělávání 2004 (sborník z konference). Olomouc : Votobia, 2004. ISBN 80-7220-182-4.
- NEUMAJER, O. ICT kompetence učitele I. [online] . c2005, poslední revize 31. 01. 2005, [cit. 2008-04-27].< http://www.jsi.cz/clanky/vyuka/200303234979/>.
- RAMBOUSEK, V. a kol. Technické výukové prostředky. Praha : SPN, 1989.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.