Trendy ve vzdělávání, 2009 (roč. 2), číslo 1
TVV 2009, 2(1):309-312
VÝUKOVÉ METODY V PROSTŘEDÍ POČÍTAČOVÝCH TECHNOLOGIÍ
- ÚEV MV©O o.p.s. FEI V©B-TU Ostrava, Jeremenkova 42, 772 00 Olomouc, ČR 17. listopadu 15, 708 33 Ostrava - Poruba,
V naąem článku se zaměřujeme na výukové postupy, které fungují. Inspirujeme se u různých autorů a snaľíme se najít společné rysy, které mohou pomoci zejména těm, kteří učí, a přitom nejsou studovanými učiteli. Nezapomínáme přitom na technologickou podporu výuky.
Klíčová slova: mikroľánr, pedagogický vzor a antivzor, vzor pro e-learning.
Zveřejněno: 1. červenec 2009 Zobrazit citaci
Reference
- Alexander, Ch. A Pattern Language. New York. Oxford University Press 1977.
- Bergin J. Joe Bergin's Wiki PedagogicalAntiPatterns. http://csis.pace.edu:8099/PedagogicalAntiPatterns.
- Breure L.: Development of the Genre Concept (2001) http://people.cs.uu.nl/leen/GenreDev/GenreDevelopment.htm.
- Genre. Wikipedia. http://en.wikipedia.org/wiki/Genre.
- Hughes CH., Hewson L.: Structuring Communication to Facilitate Effective Teaching and Learning Online. (2001), online, Computers in the Schools, vol 17, 147-158.
- The Pedagogical Patterns Project. http://www.pedagogicalpatterns.org.
- Towards a Pattern Language for Learning Management Systems. http://www.ifets.info/journals/6_2/2.html.
Tento článek je publikován v reľimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umoľňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.