Trendy ve vzdělávání, 2009 (roč. 2), číslo 1

TVV 2009, 2(1):323-327

MOŽNOSTI PŘÍPRAVY STUDENTŮ UČITELSTVÍ PRO 1. STUPEŇ ZŠ V OBLASTI ICT

MANĚNOVÁ Martina
Ústav primární a preprimární edukace, Pedagogická fakulta UHK, Rokitanského 62, 500 03 Hradec Králové

Rámcový vzdělávací program stanovuje pro 1. stupeň základní školy novou povinnou vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie. Na tuto skutečnost by měly reagovat i pedagogické fakulty, které připravují studenty Učitelství pro 1. stupeň základní školy. Příspěvek seznamuje s pojetím přípravy studentů výše zmiňovaného oboru na pedagogické fakultě Univerzity Hradec Králové.

Klíčová slova: informační a komunikační technologie, Rámcový vzdělávací program, první stupeň.

Zveřejněno: 1. červenec 2009  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
MANĚNOVÁ, M. (2009). MOŽNOSTI PŘÍPRAVY STUDENTŮ UČITELSTVÍ PRO 1. STUPEŇ ZŠ V OBLASTI ICT. Trends in education2(1), 323-327
Stáhnout citaci

Reference

  1. DOMBROVSKÁ, M., LANDOVÁ, H., TICHÁ, L. Informační gramotnost - teorie a praxe v ČR. Národní knihovna [online]. 1/2004 [cit. 2006-11-27]. Dostupný na WWW: <http://knihovna.nkp.cz/pdf/0401/0401007.pdf>. ISSN 1801-5948.
  2. HENDL, J. Kvalitativní výzkum : základní metody a aplikace. 1. vyd. Praha : Portál, 2005. 408 s. ISBN 80-7367-040-2.
  3. JEŘÁBEK, Jaroslav, et al. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání : se změnami provedenými k 1. 9. 2007. Praha : VÚP, 2007. 124 s. Dostupný z WWW: <http://www.rvp.cz/soubor/RVPZV_2007-07.pdf>.
  4. MACH, P. Klíčové kompetence učitelů. In Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů II : sborník příspěvků z mezinárodní konference. 1. vyd. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. s. 63-67. ISBN 80-7041-966-0. ISSN 12140554.
  5. PRŮCHA, J., WALTEROVÁ, E., MAREŠ, J. Pedagogický slovník. 4. vyd. Praha : Portál, 2003. 322 s. ISBN 80-7178-772-8.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.