Trendy ve vzdělávání, 2009 (roč. 2), číslo 1
TVV 2009, 2(1):375-377
KOMPETENCE UČITELE PŘI VÝUCE PODPOROVANÉ DOTYKOVOU INTERAKTIVNÍ TABULÍ
- Ústav pedagogiky a sociálních studií, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40, Olomouc, ČR
Příspěvek je zaměřen na klíčové kompetence učitele při výuce podporované dotykovou interaktivní tabulí. Konkrétně se jedná o kompetence hardwarové a softwarové, tvořící propojený komplex, jehož jednotlivé části ovlivňují výslednou podobu výuky podporované dotykovou interaktivní tabulí.
Klíčová slova: učitel, výuka, kompetence, dotyková interaktivní tabule, hardware, software.
Zveřejněno: 1. červenec 2009 Zobrazit citaci
Reference
- PRŮCHA, J.; WALTEROVÁ, E.; MAREŠ, J. Pedagogický slovník. 4. vyd. Praha : Portál, 2003. ISBN 80-7178-772-8.
- KALHOUS, Z., OBST O. Školní didaktika. 1. vyd. Praha : Portál, 2002. ISBN 80-7178253-X.
- MALACH, J. Obecná didaktika pro učitelství odborných předmětů. 1. vyd. Ostrava : OU, 2002. ISBN 80-7042-235-1.
- MAŇÁK, J. Nárys didaktiky. 1. vyd. Brno : MU, 1994. ISBN 80-210-0210-7.
- ČERNOCHOVÁ, M. Příprava budoucích eUčitelů na eInstruction. 1. vyd. Praha : AISIS, 2003. ISBN 80-239-0938-X.
- ROJÁK, A. Kreativita ve využití technických výukových prostředků. 1. vyd. Ostrava : VŠB - TUO, 2005. ISBN 80-248-0792-0.
- DOSTÁL, J. Interaktivní tabule - významný přínos pro vzdělávání. In. Česká škola (online). Brno : Computer Press. 2009. ISSN 1213-6018.
- ČERNOCHOVÁ, M., KOMRSKA, T., NOVÁK, J. Využití počítače při vyučování. 1. vyd. Praha : Portál, 1998. ISBN 80-7178-272-6.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.