Trendy ve vzdělávání, 2009 (roč. 2), číslo 1

TVV 2009, 2(1):382-385

POSUDZOVANIE ÚROVNE VYUČOVANIA PREDMETU INFORMATIKA Z HĽADISKA VYBRANÝCH FAKTOROV

ZÁHOREC Ján
Ústav technológie vzdelávania, Pedagogická fakulta UKF v Nitre, Dražovská cesta 4, 949 74 Nitra, SK

V príspevku je prezentovaná časť výsledkov výskumu, ku ktorým autor dospel v rámci širšie koncipovaného výskumu zameraného na sledovanie možností ovplyvňovania postojov a vzťahov študentov k jednotlivým vyučovacím predmetom. Autor sa v tomto príspevku zaoberá konkrétne problematikou záujmu študentov o štúdium informatiky a pokúša sa identifikovať príčiny záujmu, resp. nezáujmu študentov o tento predmet.

Klíčová slova: vyučovacie predmety, informatika, záujem o štúdium informatiky, motivačné faktory, atraktívnosť vyučovania.

Zveřejněno: 1. červenec 2009  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
ZÁHOREC, J. (2009). POSUDZOVANIE ÚROVNE VYUČOVANIA PREDMETU INFORMATIKA Z HĽADISKA VYBRANÝCH FAKTOROV. Trends in education2(1), 382-385
Stáhnout citaci

Reference

  1. Správa o stave a úrovni pedagogického riadenia, procesu a podmienok výchovy a vzdelávania v gymnáziách v SR v školskom roku 2007/2008 URL: http://sss.ssiba.sk/dokumenty/cinnosti/2007-2008/str0708/str0708.pdf [cit. 27/11/2008].
  2. ZÁHOREC, J. - MUNK, M - HAŠKOVÁ, A.: Case study of reliability/item analysis of questionnaire.. In: ICETA 2008 : Zborník (CD). Stará Lesná, Vysoké Tatry : Technická univerzita Košice, 2008. ISBN 978-80-8086-089-9. s. 373 - 376.
  3. ZÁHOREC, J. - HAŠKOVÁ, A. - MUNK, M.: Research Results Aimed at Influencing Students' Attitudes Towards Physics Through Electronic Teaching Materials. In: Information & Communication Technology in Natural Science Education-2008. Zborník. Siauliai : Natural Science Education Research Centre, Faculty of Education, Siauliai. Lithuania, 2008. ISBN 978-9986-38-943-9. s. 143 - 149.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.