Trendy ve vzdělávání, 2009 (roč. 2), číslo 1
TVV 2009, 2(1):432-435
OVERENIE MODELU VYUČOVANIA DISKRÉTNEJ MATEMATIKY NA GYMNÁZIÁCH
- automatizácie a matematiky, Materiálovotechnologická fakulta STU, Hajdóczyho 1,
V príspevku je opísaný priebeh, realizácia a výsledky výskumu, ktorý verifikuje didaktickú efektívnosť modelu vyučovania diskrétnej matematiky. Prezentovaný výskum tvorí súčasť pedagogického výskumu zaoberajúceho sa integráciou elementárnych úloh z diskrétnej matematiky (kombinatoriky a teórie grafov) do vyučovania matematiky na gymnáziách.
Klíčová slova: kombinatorika, teória grafov, gymnázium.
Zveřejněno: 1. červenec 2009 Zobrazit citaci
Reference
- Hamplová, L.: Diskrétna matematika na stredných školách v názoroch slovenských a zahraničných autorov. In Zborník z medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie XX. DIDMATTECH 2007. Olomouc: PdF UP, 2007, s. 302-307. ISBN 80-7220-296-0.
- Tirpáková, A. - Malá, D.: Základy štatistiky pre pedagógov, psychológov a sociológov s popisom postupu práce v programe Excel. PF UKF, Nitra, 2007, 166 s. ISBN 978-808094-20-5.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.