Trendy ve vzdělávání, 2009 (roč. 2), číslo 1

TVV 2009, 2(1):432-435

OVERENIE MODELU VYUČOVANIA DISKRÉTNEJ MATEMATIKY NA GYMNÁZIÁCH

HAMPLOVÁ Lujza
automatizácie a matematiky, Materiálovotechnologická fakulta STU, Hajdóczyho 1,

V príspevku je opísaný priebeh, realizácia a výsledky výskumu, ktorý verifikuje didaktickú efektívnosť modelu vyučovania diskrétnej matematiky. Prezentovaný výskum tvorí súčasť pedagogického výskumu zaoberajúceho sa integráciou elementárnych úloh z diskrétnej matematiky (kombinatoriky a teórie grafov) do vyučovania matematiky na gymnáziách.

Klíčová slova: kombinatorika, teória grafov, gymnázium.

Zveřejněno: 1. červenec 2009  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
HAMPLOVÁ, L. (2009). OVERENIE MODELU VYUČOVANIA DISKRÉTNEJ MATEMATIKY NA GYMNÁZIÁCH. Trends in education2(1), 432-435
Stáhnout citaci

Reference

  1. Hamplová, L.: Diskrétna matematika na stredných školách v názoroch slovenských a zahraničných autorov. In Zborník z medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie XX. DIDMATTECH 2007. Olomouc: PdF UP, 2007, s. 302-307. ISBN 80-7220-296-0.
  2. Tirpáková, A. - Malá, D.: Základy štatistiky pre pedagógov, psychológov a sociológov s popisom postupu práce v programe Excel. PF UKF, Nitra, 2007, 166 s. ISBN 978-808094-20-5.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.