Trendy ve vzdělávání, 2009 (roč. 2), číslo 1

TVV 2009, 2(1):463-464

HRAVÉ TECHNICKÉ ČINNOSTI V PŘÍPRAVĚ UČITELŮ MATEŘSKÝCH ŠKOL

JANU Miroslav, KVAPIL Luděk
a informační výchovy, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, ČR,

Příspěvek se zabývá problematikou cílů, obsahu a realizace předmětu "Hravé technické činnosti" v přípravě učitelů mateřských škol.

Klíčová slova: Hravé technické činnosti, hračka, přírodní materiál, kovové materiály.

Zveřejněno: 1. červenec 2009  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Miroslav, J., & KVAPIL, L. (2009). HRAVÉ TECHNICKÉ ČINNOSTI V PŘÍPRAVĚ UČITELŮ MATEŘSKÝCH ŠKOL. Trends in education2(1), 463-464
Stáhnout citaci

Reference

  1. SMOLÍKOVÁ, K. Co přinesla školská reforma do teorie a praxe mateřských škol. In Metodický portál. Praha : Výzkumný ústav pedagogický, 2006. ISSN 1802-4785.
  2. GARDOŠOVÁ, J. DUJKOVÁ, L. a kol. Vzdělávací program Začít spolu. Metodický průvodce pro školní vzdělávání. Praha : Portál, 2003. ISBN 80-7178-815-5.
  3. Rámcový program pro předškolní vzdělávání, Praha : VUP, 2001.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.