Trendy ve vzdělávání, 2009 (roč. 2), číslo 1
TVV 2009, 2(1):465-467
INTERAKTIVNÍ VÝUKA VE VZDĚLÁVÁNÍ
- 1 UP, Žižkovo nám. č. 5, 771 40, Olomouc, ČR
- 2 Žižkovo nám. č. 5, 771 40, Olomouc, ČR nobilis.felis@seznam.cz
Příspěvek se zabývá problematikou interaktivní výuky nižšího sekundárního vzdělávání. Řeší otázky technického vybavení učeben a instalaci příslušného software. Dále pojednává o tvorbě výukových hodin pro vzdělávání. V závěru se zmiňuje o dostupnosti interaktivních portálů v síti internet.
Klíčová slova: interaktivní tabule, interaktivní výuka, portály pro interaktivní výuku.
Zveřejněno: 1. červenec 2009 Zobrazit citaci
Reference
- DOSTÁL, J. Učební pomůcky a zásada názornosti (Learning aids and clearness in perception). 1. vyd. Olomouc : Votobia, 2008. 40 s. ISBN 978-80-7220-310-9. Dostupné na http://sites.google.com/site/dos003.
- DOSTÁL, J. Educational software and computer games - tools of modern education. Journal of Technology and Information Education. 2009, Olomouc - EU, Palacky University, Volume 1, Issue 1, p. 24 - 28. ISSN 1803-537X (print). ISSN 1803-6805 (on-line). Dostupné na http://www.jtie.upol.cz.
Přejít k původnímu zdroji...
- DOSTÁL, J. Česká škola: Jiří Dostál: Interaktivní tabule - významný přínos pro vzdělávání. [on-line]. Praha : Česká škola, 2009 [cit. 2009-05-05]. Dostupný z www : <http://www.ceskaskola.cz/2009/04/jiri-dostal-interaktivni-tabule.html>.
- LAVRINČÍK, J., KLEMENT, M. Potenciální možnosti využití programovacího jazyka Visual Basic 6 v hodinách českého jazyka a literatury. In Tradiční a netradiční metody a formy práce v hodinách českého jazyka a literatury. v tisku.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.