Trendy ve vzdělávání, 2009 (roč. 2), číslo 1

TVV 2009, 2(1):565-568

POČÍTAČOVÉ PREZENTACE VE VÝUCE

RŮŽIČKA Evžen
Ústav pedagogiky a sociálních studií, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, ČR

Technické prostředky používané při výuce na školách prošly za posledních dvacet let velkým vývojem. Asi nejvýraznější změnou byla jejich digitalizace a komputerizace, které umožnily nejen lepší a účinnější prezentaci učiva, ale vytvořily i prostor pro interaktivitu, a dokonce také pro samostatnou tvorbu výukových materiálů. Prezentovat informace v elektronické podobě začíná být v dnešní době naprostou samozřejmostí. Každá prezentace má svůj cíl a účel, na něž se její tvůrce soustředí. U prezentace však nejde jen o samotné předávání informací. Nezbytnou součástí je celkový dojem, logické a přehledné řazení jednotlivých prvků, schopnost zaujmout diváky. Příspěvek by měl pomoci učitelům orientovat se v této oblasti, seznámit je se zásadami tvorby kvalitních prezentací. Měl by jim ukázat, kterých chyb by se měl autor elektronických prezentací vyvarovat.

Klíčová slova: Počítač, počítačová prezentace, učivo, učitel, žák.

Zveřejněno: 1. červenec 2009  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
RŮŽIČKA, E. (2009). POČÍTAČOVÉ PREZENTACE VE VÝUCE. Trends in education2(1), 565-568
Stáhnout citaci

Reference

  1. KOČIČKA, P. Praktická typografie. 2. vydání. Brno : Computer Press, 2004. 288 s. ISBN 80-722-6385-4.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.