Trendy ve vzdělávání, 2010 (roč. 3), číslo 1
TVV 2010, 3(1):69-72
PRVNÍ ROK UČENÍ SE ŘEMESLU: OD PŘEDSTAV K REALITĚ
Obsahem příspěvku jsou výsledky dotazníkového šetření realizovaného mezi studenty/učni v prvním ročníku na středních odborných učilištích. Cílem šetření bylo zjistit hlavní motivy a okolnosti jejich volby studovaného oboru (řemesla), zjistit míru jejich spokojenosti s touto volbou a zaznamenat rozdíly mezi očekáváními a školní realitou z jejich pohledu. Zvláštní pozornost je přitom věnována také učňům se speciálními vzdělávacími potřebami.
Klíčová slova: Volba povolání, spokojenost s volbou, střední odborná učiliště, učni, řemesla, žáci se speciálními vzdělávacími potřebami.
Zveřejněno: 1. červenec 2010 Zobrazit citaci
Reference
- WATTS, A.G. Career education for young people: rationale and provision in the UK and other European Countries. Journal for Educational and Vocational Guidance, 2001, 1. s. 209-222.
Přejít k původnímu zdroji...
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.