Trendy ve vzdělávání, 2010 (roč. 3), číslo 1
TVV 2010, 3(1):229-231
MODERNIZACE VÝUKY V PREDRADUÁLNÍ PŘÍPRAVĚ UČITELŮ PRIMÁRNÍ ŠKOLY
Příspěvek informuje o aktivitách, které již podpořily zkvalitnění vysokoškolské přípravy učitelů na Pedagogické fakultě UP v Olomouci. Dále upozorňuje na tvorbu nového studijního materiálu multimediálního charakteru, který jako další prostředek moderní výuky výrazně přispěje k prohloubení a zdokonalení profesní přípravy budoucích učitelů mateřské a primární školy v oblasti environmentální výchovy.
Klíčová slova: nový didaktický prostředek, komplexní metody vyučování, projektové vyučování.
Zveřejněno: 1. červenec 2010 Zobrazit citaci
Reference
- MAŇÁK, J., ŠVEC, V. Výukové metody. Brno: Paido, 2003. 219. s. ISBN 80-7315-039-5.
- RAŠKOVÁ, M. Nebojme se projektové metody. Informatorium 3-8. Časopis pro výchovu a vzdělávání dětí od 3 do 8 let v MŠ a ŠD. Praha: Portál, 2006, XIII, č. 4, s. 6 - 8. ISSN 1210-7506.
- RAŠKOVÁ, M. Projekt jako moderně didaktická metoda. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecko-odborné konference "XX. DIDMATTECH 2007". Elektronická verze monografie. Olomouc: Votobia, 2007. ISBN 80-7220-296-0. (recenzováno)
- RAŠKOVÁ, M. Studijní materiál multimediálního charakteru k sexuální výchově pro studenty a učitele mateřské a primární školy. Monografie z mezinárodní konference Trendy ve vzdělávání 2009. Elektronická verze monografie. Olomouc: Votobia, 2009. ISBN 978-80-7220-316-1.
- RAŠKOVÁ, M. Uplatňování výchovných integračních aktivit prostřednictvím projektové metody při pedagogické činnosti v mateřské škole. Sborník příspěvků z 2. odborného semináře "Evaluace a inovativní aplikace bakalářského studijního oboru Učitelství pro mateřské školy". 1. vyd. Olomouc: Votobia, 2007, s. 81 - 87. ISBN 80-7220-297-6. (recenzováno)
- RAŠKOVÁ, M. Využití multimediálního prostředku jako motivace pro realizaci sexuální výchovy v MŠ a ZŠ. 17. Celostátní kongres k sexuální výchově v České republice. Sborník referátů. 1. vyd. Brno: Tribun EU, 2009, s. 112 - 114. ISBN 978-80-7399-835-6.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.