Trendy ve vzdělávání, 2010 (roč. 3), číslo 1
TVV 2010, 3(1):258-261
PROBLÉMOVÁ A PROJEKTOVÁ METÓDA V REFLEXII DNEŠNEJ DOBY
- Katedra techniky a Katedra techniky a informačných Katedra techniky a informačných informačných technológií, PF technológií, Pedagogická fakulta technológií, Pedagogická fakulta, UKF, Dražovská cesta 4, 949 UKF, Dražovská cesta 4, UKF, Dražovská cesta 4, 74 Nitra, SR
Východiskom tohto príspevku sú podmienky, ktoré vytvára nedávno prijatý školský zákon č. 245/2008 Z. z. O výchove a vzdelávaní. Zvláštnu pozornosť autori tohto príspevku venujú analýze prieskumov zameraných na aplikáciu projektového a problémového vyučovania pred zavedením novej školskej reformy a využívaní týchto koncepcií v súčasnom období.
Klíčová slova: školská reforma, výchovno-vzdelávacie formy, projektová a problémová metóda.
Zveřejněno: 1. červenec 2010 Zobrazit citaci
Reference
- ŠTÁTNY VZDELÁVACÍ PROGRAM. Dostupné [on-line]: http://www.minedu.sk/index.php?lang=sk&rootId=2319 24.04.2010
- JENDRICHOVSKÝ, Ľ.: Projektové vyučovanie na stredných odborných školách. In: Vzájomná informovanosť - cesta k efektívnemu rozvoju vedecko-pedagogickej činnosti: zborník príspevkov z konferencie: UKF, 2007, 170 s. ISBN 978-80-8094-124-6. s. 36-42.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.