Trendy ve vzdělávání, 2010 (roč. 3), číslo 1

TVV 2010, 3(1):271-274

VIZUÁLNÍ KLIP VE VÝUCE PRIMÁRNÍ ŠKOLY

TVARŮŽKA Václav
Katedra technické a pracovní výchovy

Příspěvek pojednává o preferencích učitelů, kteří používají výukový klip pro výuku žáků v primární škole. Článek pojednává o výzkumném šetření, které bylo v tomto tématu provedeno a rovněž o souvislostech, které z tohoto šetření vyplývají. Výzkum této problematiky umožňuje sledování hodnot, které je možné tímto výzkumem kvantifikovat.

Klíčová slova: Vizuální výukový klip, Výzkum z obrazového materiálu, znalosti, žák primární školy

Zveřejněno: 1. červenec 2010  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
TVARŮŽKA, V. (2010). VIZUÁLNÍ KLIP VE VÝUCE PRIMÁRNÍ ŠKOLY. Trends in education3(1), 271-274
Stáhnout citaci

Reference

  1. ANDERSON, W., KRATHWOHL, D. Taxonomy for Learning, Teaching a Assesing. New York: Longman, 2001. ISBN 0-8013-1903-X.
  2. DOSTÁL, J. Interaktivní tabule přínos pro vzdělávání. Časopis Česká škola (On - line). Vydává Computer Press. Publikováno 28. 4. 2009. ISSN 1213-6018.
  3. ECO, U "Máme rádi inventáře, protože nechceme umřít" Literární noviny 2009 (on-line) [cit.2010-03-12] <http://www.literarky.cz/component/content/article/1664-mame-radiinventae-protoe-nechceme-umitq >
  4. ECO, U. Mysl a smysl. Praha: Knihovna nadace Vize 97, 2000.
  5. LAZARSFELD, P., KATZ, E. Personal influence: The part played by people in the flow of mass communications. New York: The Free Press, 2005. ISBN: 978-1-4128-0507-0.
  6. MASTALERZ, E. WARUNKI AKTYWIZACJI UCZNIÓW W EDUKACJI OGÓLNOTECHNICZNEJ Journal of Technology and Information Education. 2009, Olomouc - EU, Palacký University, Volume 1, Issue 3, p. 29 - 31. ISSN 1803-537X (print). ISSN 1803-6805 (online). Přejít k původnímu zdroji...
  7. STARKEM, M., CARTWRIGHT, L. Practices Of Looping An Introduction To Visual Culture. Oxford University Press (United States), 2009. ISBN: 9780195314403.
  8. SZOTKOWSKI, R. Dotyková interaktivní tabule z hlediska žáků základních škol. In. TECHNIKA - INFORMATYKA - EDUKACJA 2009. Iwonicz Zdroj : Uniwersytet Rzeszowski, 2009. ISBN 978-83-7586-026-9.
  9. SZTOMPKA, P. Vizuální sociologie. Fotografie jako výzkumná metoda. Sociologické nakladatelství, Praha. 2007. ISBN 978-80-86429-77-9.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.