Trendy ve vzdělávání, 2010 (roč. 3), číslo 1

TVV 2010, 3(1):342-344

ROZVOJ ICT KOMPETENCÍ PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ

DOSTÁL Jiří
KTEIV, PdF UP, Žižkovo náměstí 5, 771 40 Olomouc, Česká republika

Článek prezentuje dílčí výsledky projektu CZ.1.07/1.3.13/01.0044 "Rozvoj ICT kompetencí pedagogických pracovníků Olomouckého kraje pomocí e-learningu". Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Klíčová slova: vzdělávání, technická grafika, inovace.

Zveřejněno: 1. červenec 2010  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
DOSTÁL, J. (2010). ROZVOJ ICT KOMPETENCÍ PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ. Trends in education3(1), 342-344
Stáhnout citaci

Reference

  1. DOSTÁL, J. Multimediální, hypertextové a hypermediální učební pomůcky - trend soudobého vzdělávání. Časopis pro technickou a informační výchovu. 2009, Olomouc, Vydala Univerzita Palackého, Ročník 1, Číslo 2, s. 18 - 23. ISSN 1803-537X (print). ISSN 1803-6805 (on-line). Dostupné na http://www.jtie.upol.cz. Přejít k původnímu zdroji...
  2. DOSTÁL, J. Informační a počítačová gramotnost - klíčové pojmy informační výchovy. In Infotech 2007 - moderní informační a komunikační technologie ve vzdělávání. Olomouc: Votobia, 2007. s. 60 - 65. ISBN 978-80-7220-301-7. Dostupné na http://infotech.upol.cz.
  3. ICT@Europe.edu : Information and Communication Technology in European Education Systems. Brussels: EURYDICE, 2001. 84 s. ISBN 2-87116-324-3.
  4. Key Data on Information and Communication Technology in Schools in Europe. Brussels : EURYDICE, 2004. 84 s. ISBN 2-87116-370-7.
  5. Information Society and Education : Linking European Policies. Luxembourg : European Communities, 2006. 16 s. ISBN 92-79-0262-4. Dostupné na: http://ec.europa.eu/information_society/newsroom/cf/itemlongdetail.cfm?item_id=3293.
  6. DOSTÁL, J. Výukový software a didaktické hry - nástroje moderního vzdělávání. Časopis pro technickou a informační výchovu. 2009, Olomouc, Vydala Univerzita Palackého, Ročník 1, Číslo 1, s. 24 - 28. ISSN 1803-537X (print). ISSN 1803-6805 (on-line). Dostupné na http://www.jtie.upol.cz. Přejít k původnímu zdroji...

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.