Trendy ve vzdělávání, 2010 (roč. 3), číslo 1

TVV 2010, 3(1):402-404

KURZY ICT PRO PEDAGOGICKÉ PRACOVNÍKY - PROJEKT ESF

MAREŠOVÁ Hana
Odbor ICT vzdělávání Centra celoživotního vzdělávání, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771

Příspěvek je věnován analýze současné situace v oblasti získávání kompetencí pro práci s informačními a komunikačními technologiemi ze strany pedagogických pracovníků v rámci Dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Po zániku vládní koncepce Státní informační politika ve vzdělávání v České republice systematické vzdělávání v této oblasti chybí. Pedagogická fakulta Univerzity Palackého se tuto situaci snaží řešit mj. systematickou nabídkou kurzů DVPP zaměřených na využití ICT v jednotlivých vyučovacích předmětech, přičemž od roku 2010 probíhá na PdF UP realizace ESF projektu zaměřeného na tento typ vzdělávání pedagogických pracovníků.

Klíčová slova: informační a komunikační technologie, další vzdělávání pedagogických pracovníků, klíčové kompetence.

Zveřejněno: 1. červenec 2010  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
MAREŠOVÁ, H. (2010). KURZY ICT PRO PEDAGOGICKÉ PRACOVNÍKY - PROJEKT ESF. Trends in education3(1), 402-404
Stáhnout citaci

Reference

  1. GIEBISCH, R. Elektronické studijní materiály ve výuce mateřského jazyka. Rukopis. Olomouc, 2007.
  2. EVROPSKÁ KOMISE. Internet pravidelně využívá více než 250 milionů Evropanů. Europa.eu [online]. [cit. 27. 4. 2010]. Dostupné z URL: <http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/08/605&format=HTML&aged=0&language=CS&guiLanguage=en>.
  3. EUROSTAT. New Cronos [online]. [cit. 27. 4. 2010]. Dostupné z URL: <http://europa.eu.int/comm/eurostat/newcronos/reference/display.do?screen=welcomeref&close=/agric〈uage=en∏uct=EU_MAIN_TREE&root=EU_MAIN_TREE≻rollto=381>.
  4. Languages in Europe. Europa.eu [online]. [cit. 27. 4. 2010]. Dostupné z URL: <http://www.europa.eu.int/comm/education/policies/lang/languages/index_en.html>.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.